1 953 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Voiko tämä olla asbestia?
Kiitos vastauksesta! Kuulostaa lupaavalta ainakin.J jonko sanoi:
Mitä mieltä olet valkoisista jauhemaisista kokkareista?
Olen juuri löytänyt samanlaista materiaalia vanhoista putkikäyristä, joista minulle on selitetty, että niissä on asbestia. Siksi kysyn. Alan varmaan tulla hermostuneeksi, luulen
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 125 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 125 viestiä
On okei ajatella noin 1-2 päivän ja alle 1000 kr kanssa, mutta sanoin sen vain koska mielestäni on tärkeää ymmärtää, että kuvista ei koskaan voi nähdä, sisältääkö jokin asbestia, vaan vain esittää mielipide, onko kyseessä paikka, jossa asbestia sisältävää materiaalia yleensä on.vedtony sanoi:
Sitten olen samaa mieltä muiden kanssa, että se ei näytä materiaalilta, joka yleensä sisältää asbestia sellaisessa paikassa.
Riippumatta siitä, mitä se on, on helppo suojautua, jos se on asbestia.vedtony sanoi:
Parempi käyttää rahaa suojavarusteisiin.
https://www.av.se/produktion-indust...s-hantering-av-asbest/?hl=asbest privatperson
Tarvitaan siis puolinaamari, jossa on P3-suodatin, suojakäsineet ja kertakäyttöiset suojavaatteet.
Pidetään muut poissa työpaikalta ja siivotaan suojavarusteiden kanssa ja jätteet tiiviissä pusseissa, jotka viedään kierrätykseen ja jätetään epäiltynä asbestina. Sen jälkeen kunnollinen tuuletus.
Klikkaa tästä vastataksesi