5 775 lukukertaa ·
4 vastausta
6k lukukertaa
4 vastausta
Voidaanko 29 mm taipuma hyväksyä puurunkoisen kasvihuoneen harjapalkille (liite mukana) *olisi hyvä!
Rakennan kasvihuoneen (orangeri) puusta, koko 3,5m x 7,4m, jossa on harjapalkki. Se tulee näyttämään samalta kuin kuvassa *katso piirustukseni. Haluaisin saman ilmeen kuin valokuvassa ja silloin valitsin liimapuuta, joka näyttää oikealta: 66x315. Kun ensimmäisen kerran käytin Moelvenia ja Rakentamisen ohjeita suunnitteluohjelmaa, tuli esiin 66x315, ja olin iloinen *estetiikan kannalta se näyttää sopivalta ja parhaalta.
MUTTA, tarkistin huonosti taipumataulukoita. Nyt mietin, mitä tarkoitetaan 29mm (L/255) taipumalla? Jos tarkoitetaan 3cm taipumaa, niin eikö se kuulosta hieman liialliselta *minulla ei ole liukuovea ja lasit kiinnitetään tälle jaksolle lyhyellä sivulla cc 50, joten on helppo ottaa muutama asteen kulma mutta onko vakavasti ajateltuna liikaa korjattavaksi?
MUTTA, tarkistin huonosti taipumataulukoita. Nyt mietin, mitä tarkoitetaan 29mm (L/255) taipumalla? Jos tarkoitetaan 3cm taipumaa, niin eikö se kuulosta hieman liialliselta *minulla ei ole liukuovea ja lasit kiinnitetään tälle jaksolle lyhyellä sivulla cc 50, joten on helppo ottaa muutama asteen kulma mutta onko vakavasti ajateltuna liikaa korjattavaksi?
Koska 140mm leveydeltään ei ole esteettisesti sopiva, tuntuu siltä, että valinta on 66x315, jolla on 29mm taipuma, tai jokin, joka aiheuttaa selvästi pienemmän taipuman, ja silloin 90x405 on lähinnä saatavilla.
Klikkaa tästä vastataksesi