Kun asensin tuulilautoja, mittasin ne vain talon vasemman puolen mukaan katsoessani edestäpäin. Kun aloitin nyt laittamaan tiiliä oikealta puolelta, huomasin, että ne ovat korkeammat sillä puolella. Ne ovat tiilikattoja ja oletan, että se on oikeastaan itsestäänselvää, koska ne menevät päällekkäin. Nyt minulla on tuulilaudat, jotka ovat 1,5 cm liian alhaalla. Minulla ei ole lainkaan halua siirtää niitä tässä vaiheessa. Voisiko keksiä jonkin toisen ratkaisun? Mietin laittavani välikappaleen niihin, joka sitten peitetään tuulilaudan pellillä.

Kuinka pitkälle alas tuulensuojapelti menee tuulensuojalaudalle? Eikö se riitä ja että kiinnität pellin tuulensuojalaudan sivuun?

Olet oikeilla jäljillä, halkaise etäisyyteen, johon naulaat/ruuvaat tuulilaudoille. Varmista, että levyt peittävät sauman riittävästi, niin siitä tulee joka tapauksessa hienoa!!

Jan-L sanoi:
Olet oikeilla jäljillä, halkaise etäisyys, johon naulat/ruuvaat ylös räystäslautoihin. Varmista, että pelti peittää sauman tarpeeksi, niin se on loistava juttu kuitenkin!!
Aivan, ja räystäslista voi peltiseppä tehdä sopimaan mittaustesi mukaan :p

Yksinkertaisesti laitoin kolmannen 22x95 kooltaan olevan räystäslaudan, joka nousee sopivan verran. Näyttää itse asiassa aivan kelvolliselta ja on vähän hauskaa olla erilainen kuin muut.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.