55 462 lukukertaa ·
133 vastausta
55k lukukertaa
133 vastausta
Vinoruuvata
Nyt olet erittäin epäkohtelias.Nyfniken sanoi:Nyt tämä on foorumi rakennuskiinnostuneille yksityishenkilöille. Suuri joukko ihmisiä, jotka jakavat tietojaan perustuen ammattielämään ja kokemuksiin. He yhdessä pohtivat ideoita edestakaisin päästäkseen parhaaseen ratkaisuun rakennusongelmiin.
Kaikki kootut ketjut muodostavat siten valtavan ilmaisen (!) haettavan tietopankin tuleville rakentajille, joissa on ratkaisuja kaikkiin kuviteltavissa ja kuviteltavissa oleviin ongelmiin.
Saadakseen ilmaista (!) apua ongelmiinsa odotetaan siksi, että vastataan lisäkysymyksiin kysymyksestä kootulta joukolta. Sillä kysymyksen vastaus ei saa auttaa vain sinua, vaan myös tulevia rakentajia, jotka eivät odoteta tietävän, kuinka sisäseinä rakennetaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Jos aiot valittaa palvelusta ja käyttäytyä röyhkeästi ihmisiä kohtaan, jotka yrittävät auttaa sinua tekemään työn parhaalla mahdollisella tavalla, voit mennä rakennuskauppaan ja maksaa itsestäsi, sillä luultavasti vain maksua saavat ihmiset sietävät asennettasi.
Olen saanut apua useilta täällä, joten mielestäni se on sujunut hyvin.
Jäsen
· Östergötland
· 90 viestiä
Hieno ketju!
Du missuppfattar. Det upplevs som störigt när man ställer en rak och konkret fråga och folk som svarar gör det med nya frågor som går i en helt annan riktning än det man bad om hjälp med, utan att på något vis bistå med det efterfrågade. Det upplevs då som mer stjälp än hjälp, dessutom riskerar det redan från första svaret styra bort tråden från ursprungsfrågan som i ett sådant fall kanske aldrig får ett svar.andersmc sanoi:
Man kan tycka vad man vill om fenomenet, men så är det, och liknande saker händer med rätt jämna mellanrum.
Det är alltså ingen som har något emot andra råd och tips, men det bör gå hand i hand med hjälp/svar kring framställd fråga.
Minusta on vähän mielenkiintoista, että olit alusta alkaen yksi heistä, jotka tulivat täysin eri ehdotuksilla eivätkä vastanneet alkuperäiseen kysymykseen, ja lisäksi tulit melko vihaiseksi, kun ts piti päänsä. Nyt melkein vähättelet niitä, jotka voivat ajatella, että ts olisi voinut olla hieman ystävällisempi vastauksissaan ja asenteessaan. Miksi tämä takinkääntö?SBH sanoi:
vihainen?? en minä. ehkä vain ilmaisen itseni huonostielpaco sanoi:Mielestäni on hieman mielenkiintoista, että juuri sinä alusta asti esittelit täysin erilaisia ehdotuksia etkä vastannut alkuperäiseen kysymykseen, ja lisäksi olit melko vihainen, kun ts pysyi kannassaan. Nyt melkein pilkkaat niitä, jotka saattavat ajatella, että ts:n olisi kuitenkin pitänyt olla hieman ystävällisempi vastauksissaan ja asenteessaan. Miksi tämä takinkääntö?
Minusta, katsojana, sinä olet itsekin aika epäkohtelias sävyssäsi kuten nyfniken.Studion sanoi:
Mutta yritän usein katsoa hieman "sävyn" ohi viesteissä, usein meillä on hieman erilainen tyyli meillä, jotka asumme tällaisissa foorumeissa, ja se johtaa vain väärinkäsityksiin.
Ja joka tapauksessa olen samaa mieltä siitä, että esitit melko suoran kysymyksen ensimmäisessä viestissä ja ensimmäiset vastaukset eivät olleet vastauksia kysymykseesi.
Mutta haluan myös huomauttaa, että niin on tapahtunut myös ketjuissa, jotka minä aloitin, kaikki on lähtenyt suuntiin, joita en suunnitellut tai halunnut. Mutta joskus olen myös saanut uuden näkemyksen tai saanut uusia ideoita ja tehnyt kaiken aivan eri tavalla ja paremmin kuin alun perin ajattelin, kiitos siitä, että ketju on saanut ajautua vähän omiin suuntiinsa.
Joten se ei ole aina haitaksi.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Nyt kun tämä on venynyt näin pitkälle (olemmeko kolmannella kierroksella?), ei varmaan haittaa vetää tätä vielä yksi kierros lisää 
TS selitti mieltymystään vino-ruuvaukseen näin:
Joten koko komeus olisi parempi koota makuulla, mieluiten pukilla hyvän työskentelykorkeuden saavuttamiseksi. Ja silloin voisi aivan hyvin ruuvata lattiaparrusta/hakasenauhasta pysty-"reglaareihin", kuten moni täällä on ehdottanut. Se on helpompaa! Ja tapa, jonka itse valitsisin. Vinoruuvauksessa on kieltämättä omat haasteensa. Helposti regeli liikkuu vinoon tai halkeaa kärjestä.
TS selitti mieltymystään vino-ruuvaukseen näin:
Jos on jonkin verran tietämystä ergonomiasta, kuten minulla sattumalta on, pitäisi mieluummin työskennellä kehikon ollessa makuuasennossa kuin seisaallaan. Jos työskentelet pystyssä olevien kehikkojen kanssa, joudut työskentelemään paljon ylöspäin, mikä rasittaa olkapäitä. (Tiedän, minulla on sama ongelma.)Studion sanoi:
Joten koko komeus olisi parempi koota makuulla, mieluiten pukilla hyvän työskentelykorkeuden saavuttamiseksi. Ja silloin voisi aivan hyvin ruuvata lattiaparrusta/hakasenauhasta pysty-"reglaareihin", kuten moni täällä on ehdottanut. Se on helpompaa! Ja tapa, jonka itse valitsisin. Vinoruuvauksessa on kieltämättä omat haasteensa. Helposti regeli liikkuu vinoon tai halkeaa kärjestä.
Hienoa, että yrität uudelleen!KnockOnWood sanoi:
Haluaisin kuulla TS:n perustelut vinoon ruuvaamiselle. Se on vain huono kompromissi, jota käytetään, kun puuta ei pääse käsiksi oikeasta suunnasta.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä