Hei!
Etsin kätevää lukitusjärjestelmää porttia varten, joka estää lapsia pääsemästä kadulle. Portti rakennetaan yksinkertaisille palkeille laudoituksella ja sijoitetaan kahden aidantolpan väliin, jotka ovat noin 1 m korkeita ja joiden paksuus on 9,5 cm * 9,5 cm.

Olen turhaan etsinyt järkevää lukitusjärjestelmää. Sen pitäisi olla avaimellinen lukko – mutta sen on samalla oltava hieman kätevämpi kuin pelkkä haka ja riippulukko. Oikean lukon, kotelon ja lukon rakentaminen, joka lisäksi sopii niin "taipuisaan" rakenteeseen kuin puutarhaportti, ei vaikuta kovin helpolta, joten suosin jonkinlaista yksinkertaisempaa ratkaisua.

Onko kellään teistä vinkkejä, mistä voisi löytää halvan ja hyvän ratkaisun avainlukolla tällaiseen tarkoitukseen. Lähinnä itse löytämäni ovat nämä http://www.laskompaniet.se/hasplas-med-cylinder-25-tum/580-0 mutta ne eivät vaikuta kovin käteviltä – lisäksi epäilen, miten ne kestävät Skånen ankaraa ulkoilmastoa.

Suuri kiitos etukäteen mahdollisista vinkeistä.

Voit asentaa AD-lukon, siinä on myös avain, jos tarvitset lukitusta, muuten asennat irrotettavan kahvan sisäänpäin. AD-lukot kestävät ulkoklimatia, minulla on niitä hevostalleissa, joissa ovet ovat avoinna sateessa ja tuulessa ympäri vuoden.

Kiitos hyvästä ehdotuksesta - googlasin esiin muutamia mielenkiintoisia malleja.

Yst. terv. Jörgen

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.