141 873 lukukertaa ·
80 vastausta
142k lukukertaa
80 vastausta
Vinkkejä betonirappujen valamiseen kaivataan! Katso kuvat.
Joo, vähän hankalaa se ehkä on, mutta niiden tarkoitus on saada lika pois portaista ja lattialta alapuolelta. Siitä ei ole apua, jos se valuu alas sen jälkeen kun olet raaputtanut sen pois. Jos on aukko portaikkoon päin, voi varmaan unohtaa ritilät kokonaan luulen.
Täytyy nostaa tätä ketjua vähän. Huomasin juuri, että en saanut yhtään sanaa palautteena keneltäkään sen jälkeen, kun portaat valmistuivat!?!? Ketju vain KUOLI! Oliko se muka niin huono teidän mielestä

Kaikki se vaiva, jonka näin, pitäisi kai olla jonkin arvoiset kannustushuudot va...?
Haha!
Kaikki se vaiva, jonka näin, pitäisi kai olla jonkin arvoiset kannustushuudot va...?
Selvää kuin korvavesi, että siitä tuli hyvä! Näyttää todella hyvin tehdyltä, ja siksi varmaan kukaan ei jaksa kommentoida. Ei ole mitään, mistä valittaa.
Mutta... betoni näyttää hieman punaiselta ja mustalta paikoin (katso kuva DSC_0477.jpg).

Mutta... betoni näyttää hieman punaiselta ja mustalta paikoin (katso kuva DSC_0477.jpg).
Noin, ainakin YKSI, joka arvostaa vähän kuvanpäivityksiä...!

Punainen, joka näkyy, on maaliläikkiä muottivanerista. Musta laikukas, vete hiisi, luulen, että se on myös vanerista. Kaksi vanerilevyä oli ollut ulkona kesän ajan, ja niiden pinta oli hieman matta.
No niin, koko portaat hiotaan ja päällystetään epoksilla kesään mennessä, joten väri tulee katoamaan. Aion varmaan lisätä joitain ennen-ja-jälkeen-kuvia, kun viimeiset kaiteen osat ovat tulleet paikoilleen ja kaikki on valmista.
Punainen, joka näkyy, on maaliläikkiä muottivanerista. Musta laikukas, vete hiisi, luulen, että se on myös vanerista. Kaksi vanerilevyä oli ollut ulkona kesän ajan, ja niiden pinta oli hieman matta.
No niin, koko portaat hiotaan ja päällystetään epoksilla kesään mennessä, joten väri tulee katoamaan. Aion varmaan lisätä joitain ennen-ja-jälkeen-kuvia, kun viimeiset kaiteen osat ovat tulleet paikoilleen ja kaikki on valmista.
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 2 702 viestiä
mikä nosto siitä tuli, kun se oli maalattu! tosi siistiä!
Herättää eloon arvokkaan ketjun....knicklas sanoi:
Miten portaiden kanssa menee 2 vuotta remontin jälkeen? Tuliko portaasta hieman liukas epoksilla vai sekoititko jotain siihen?