2 291 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Vielä yksi asbestikysymys..
Remontoin taloa vuodelta 1920. Kaikki on tehtävä tyyliin... Taloon on nyt asennettu uudet putket. Asbestilattioiden, jotka sisälsivät myös asbestia liimassa, poistaminen oli tarpeellista. Tästä syystä olen hieman epävarma kahdesta muusta materiaalista.
1/ Autotallin lattia. Mikähän materiaali tämä voisi olla? On melko pehmeää.
2/ Luulin, että suuremman kylpyhuoneen lattia olisi märkätilamatto, mutta kun revin palan irti, se tuntuu enemmän tapetilta...
Voinko hengähtää helpotuksesta näiden materiaalien asbestin suhteen? En ole kuullut asbestin esiintymisestä märkätilatapetissa. Se on ohut, taipuisa ja helppo repiä irti. Pitäisikö minun polttaa palanen testatakseni?
Useat henkilöt ovat miettineet, mikä materiaali on nyt suoraan maata vasten autotallin lattiana. Tietääkö joku?
1/ Autotallin lattia. Mikähän materiaali tämä voisi olla? On melko pehmeää.
2/ Luulin, että suuremman kylpyhuoneen lattia olisi märkätilamatto, mutta kun revin palan irti, se tuntuu enemmän tapetilta...
Voinko hengähtää helpotuksesta näiden materiaalien asbestin suhteen? En ole kuullut asbestin esiintymisestä märkätilatapetissa. Se on ohut, taipuisa ja helppo repiä irti. Pitäisikö minun polttaa palanen testatakseni?
Useat henkilöt ovat miettineet, mikä materiaali on nyt suoraan maata vasten autotallin lattiana. Tietääkö joku?
Klikkaa tästä vastataksesi


