Aion vaihtaa talon paneelit, 22x120 yksifaasipaneeli pitäisi olla, pohjamaalattu.

Olin ajatellut ostaa Beijeristä, koska se on yleensä vähän parempaa laatua kuin halvimmat, mutta näyttää siltä, että se paneeli on poistumassa ja vaikea saada. Olen ostanut sieltä kahteen laajennukseen aiemmin ja mielestäni se oli ok.

Katselin ympärilleni ja löysin, että Bygghemma myy Södra-tuotteita, mutta se oli saanut kritiikkiä todella harvasta vuosirenkaasta.

Sitten on vielä Byggmax, mutta koen, että siellä on usein todella huonolaatuista puutavaraa.

Kyseessä on noin 200 tikkua, joten ei ole suuria määriä. Etsin eniten neuvoja ja vinkkejä, miten pitäisi toimia. Paneelin vaihtaminen 12 m korkeassa talossa on projekti, jota ei halua toistaa elämän aikana :-) Nykyinen paneeli on vuodelta 1907, superlaatua mutta rapistuu nyt pinnalta.

Ystävällisin terveisin // Larsa
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.