B BAS #1 Jäsen · 2 092 viestiä 12 syy 2003 klo 20:54 BAS Jäsen 2 092 viestiä 12 syy 2003 klo 20:54 #1 Mikä muuri se on? Onko se mahdollisesti torpargrund? Kuinka suuri siinä tapauksessa?
A AndersG #2 Jäsen · 2 449 viestiä 15 syy 2003 klo 19:26 AndersG Jäsen 2 449 viestiä 15 syy 2003 klo 19:26 #2 Meillä on kyllä 8 kellarissamme, mutta se oli LVI-suunnittelija, joka keksi ne... 125mm
A AndersG #3 Jäsen · 2 449 viestiä 17 syy 2003 klo 15:08 AndersG Jäsen 2 449 viestiä 17 syy 2003 klo 15:08 #3 Tavallinen kansi, säädettävä. Seinän sisäpuoli on kuin ulkopuoli rapattu.