Hei.
Kun aioin maalata julkisivun osia uudelleen, huomasin, että tämä sääntö oli huonossa kunnossa alareunassa. Vaikuttaako tämä kantokykyyn luuletteko (kuvien perusteella)
Se on lyhyt alin pystysuora sääntö, joka on 2 yhdistettyä osaa 210 mm korkeudella. Sääntöjen syvyys on noin 140 mm.
Olen poistanut sen, mikä on todella huonoa ja poistanut 30 mm säännön syvyydestä noin 95 mm säännön alareunasta.
Ehkä se menisi kohtuullisen sujuvasti vaihtaa, mutta en oikein tiedä, miten saisin säännöt kokonaan pois, koska ne on jossain naulattu eikä minulla ole paljon aikaa nyt (muuta pitää tarkastella ja maalata).
Olen sivellyt pellavaöljyä ja ajattelin kitata ja laittaa 20 mm lankunpalan päälle, ja sitten kitata saumat ja maalata kaiken pellavaöljymaalilla. Väliaikaisena ratkaisuna ja katson miltä se näyttää muutaman vuoden kuluttua. Onko tämä typerää?
Jotain vettä, joka valuu pitkin tolppaa alas, tarkista ne toisetkin, ne tukevat kattoa, maali ehkä pitää sen yhdessä niin ettei se näy. Ja katso, voitko tiivistää maalattavalla tiivistemassalla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.