155 660 lukukertaa ·
317 vastausta
156k lukukertaa
317 vastausta
Varoitus Bilteman terassiruuvista
H
Hallerudsbo
Työkaluhullu
· Värmland
· 3 669 viestiä
Hallerudsbo
Työkaluhullu
- Värmland
- 3 669 viestiä
Olen käyttänyt Bilteman terassiruuvia paljon terassilaudoitukseen. Yhdessä kohdassa yksi ruuvi on katkennut, muuten en ole koskaan kokenut ongelmia niiden kanssa. Olen varmasti käyttänyt 10-15 ruuvilaatikollista, joissa on 55 pituuden terassiruuveja, ja varmasti 20-30 laatikollista, joissa on 75 ruuveja.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
Uskotteko todella, että Biltema myy kymmeniä tuhansia laatikoita joka vuosi, jotka ovat niin huonoja? Siitä tulisi kansannousu ja heikentäisi heidän arvosanaansa yrityksenä.
Huono erä tai käyttäjän virhe näyttäisi minusta todennäköiseltä syyltä tähän keskusteluun.
Olen henkilökohtaisesti hyvin epäileväinen vetämään heikkoja ruuveja naputuksella, se jos jokin stressaa metallia paljon ja luo mikromurtumia, jotka myöhemmin aiheuttavat ruuvin katkeamisen.
Huono erä tai käyttäjän virhe näyttäisi minusta todennäköiseltä syyltä tähän keskusteluun.
Olen henkilökohtaisesti hyvin epäileväinen vetämään heikkoja ruuveja naputuksella, se jos jokin stressaa metallia paljon ja luo mikromurtumia, jotka myöhemmin aiheuttavat ruuvin katkeamisen.
Se ruuvi, jota käytit, on poistettu valikoimasta, mutta monissa tavarataloissa sitä on kuitenkin jäljellä.J Johan byggare sanoi:
Ruuvi katkeaa ajan myötä, kun puu turpoaa, kuivuu, turpoaa, kuivuu, turpoaa jne.F frityreldarn sanoi:
Aion naulata omani 4" nauloilla. Niitä täytyy lyödä uudelleen kerran, sitten ne kestävät ikuisesti.
H
Hallerudsbo
Työkaluhullu
· Värmland
· 3 669 viestiä
Hallerudsbo
Työkaluhullu
- Värmland
- 3 669 viestiä
En ole kokenut sitä ongelmaa. Allasalueen ympäröivä terassi on Bilteman ruuveilla ja se pitää. Olen tehnyt sen jo 4 vuotta.Huddingebo sanoi:
Varaston ympärillä oleva paneeli on myös kiinnitetty terassiruuvilla ja se pysyy todella hyvin.
Koko terassini on rakennettu terassiruuvilla vuonna 2015, tosin katoksen alla, joten siinä ei tule kastetta.
Appiukolla on kaksi suurta puukantta ulkona Bilteman ruuveilla eikä ruuveja ole katkennut. Joten minulla ei ole ollut sitä ongelmaa. Mutta tiedän myös, että saa mitä maksaa, ja mielestäni nämä ovat hyvä laatu hintaansa nähden.
MultiMan
Jäsen
· Västernorrland
· 6 412 viestiä
MultiMan
Jäsen
- Västernorrland
- 6 412 viestiä
Tavallinen lankanaula on etuna siinä, että se on pehmeä ja joustava, siksi se kestää melkein millaisia liikkeitä tahansa. Kaikki terassiruuvit, joita olen yrittänyt katkaista, ovat olleet paljon kovempia (ja hauraita). Täytyy kai olla niin, jotta pää kestää ruuvinvääntimen.Huddingebo sanoi:
Ehkä on epätasainen laatu sitten.
Minulla joka kymmenes irtosi, kun vedin niistä.
Minulla joka kymmenes irtosi, kun vedin niistä.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 838 viestiä
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 838 viestiä
En ole myöskään katkaissut yhtään, vaikka olen ruuvannut kymmeniä tuhansia. Mutta kaikki on kiristetty tavallisella ruuvinvääntimellä, ei iskuporakoneella.
Näistä ei myöskään yksikään ole katkennut myöhemmin.
Näistä ei myöskään yksikään ole katkennut myöhemmin.
S
SwiftD
Kaikkitietävä
· Sverige
· 1 715 viestiä
SwiftD
Kaikkitietävä
- Sverige
- 1 715 viestiä
Epäilen, että osa näistä epäonnistumisista on tehty impact driverillä eikä ruuvinvääntimellä. Sitten kun katsoo ruuveja kuten 4,2x75 mm, tulisi ymmärtää, että ne ovat huomattavasti heikompia tehtäväänsä kuin 4,2x55. Ruuvi kuormittuu enemmän ja enemmän mitä syvemmälle säännössä sen täytyy porautua.
Löysin toisen terassiruuvin Biltemasta mitalla 4,5x55, joka tulee 1000 kpl/pakkaus. Aion käyttää sitä ensi kesänä tavallisella ruuvinvääntimellä. Katsotaan, miten käy.
Löysin toisen terassiruuvin Biltemasta mitalla 4,5x55, joka tulee 1000 kpl/pakkaus. Aion käyttää sitä ensi kesänä tavallisella ruuvinvääntimellä. Katsotaan, miten käy.
H
Hallerudsbo
Työkaluhullu
· Värmland
· 3 669 viestiä
Hallerudsbo
Työkaluhullu
- Värmland
- 3 669 viestiä
Kävin juuri biltemassa ja ostin ruuveja.
Heillä on nyt uusi malli heidän terassiruuveistaan.
Ne eivät olleet hyviä.
Kärki ei saanut kunnolla otetta ja lipsuu erittäin helposti.
Vaikuttaa matalalta kärjen reiässä.
Sitten heidän 75 ruuvista useat katkesivat, kun kiristin niitä.
En ollut tyytyväinen näihin.
4,8-75, luultavasti huono terävyys, joten ne menevät vaikeasti.
Näissä oli myös hieman isompi pää, joten tuli isompia reikiä.
Heillä on nyt uusi malli heidän terassiruuveistaan.
Ne eivät olleet hyviä.
Kärki ei saanut kunnolla otetta ja lipsuu erittäin helposti.
Vaikuttaa matalalta kärjen reiässä.
Sitten heidän 75 ruuvista useat katkesivat, kun kiristin niitä.
En ollut tyytyväinen näihin.
4,8-75, luultavasti huono terävyys, joten ne menevät vaikeasti.
Näissä oli myös hieman isompi pää, joten tuli isompia reikiä.
Kun on kyseessä ruuvi. On olemassa tietty yhteys hinnan ja laadun välillä.
Kuka käyttää 20.000 kruunua mäntymateriaaleihin "säästääkseen" muutaman tonnin halvoissa ruuveissa?
Käytän aina laaturuuveja mäntypuuhun, A2 kotona ja A4 mökillä Länsirannikolla. Yksinkertaisesti 0 ongelmaa.
Kuka käyttää 20.000 kruunua mäntymateriaaleihin "säästääkseen" muutaman tonnin halvoissa ruuveissa?
Käytän aina laaturuuveja mäntypuuhun, A2 kotona ja A4 mökillä Länsirannikolla. Yksinkertaisesti 0 ongelmaa.
A2 ja A4 kertovat vain, kuinka hyvin ruuvi kestää korroosiota, eivätkä ne kerro mitään siitä, kuinka vahvoja ne ovat, mikä vetolujuus niillä on.optimum sanoi:
Useimmat ymmärtävät (ainakin minä), että A2 tarkoittaa ruostumatonta terassiruuvaa ja A4 haponkestävää.Huddingebo sanoi:
Koska keskustelemme edelleen terassiruuveista, eikö niin?
Onko olemassa karkaisematon ei-ruostumaton ruuvi, joka on merkitty A2 tai A4?