M myrstack sanoi:
Aiheena on Bilteman ruuvit ja todisteiden taakka råd & rönistä
Koska hän ei voinut tarkkaan kertoa, mitä ruuvia hän oli käyttänyt, hän on luultavasti käyttänyt väärää juuri kuten Biltema väitti.

• Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
M Mikaelzii sanoi:
Koska hän ei voinut kertoa, mitä ruuvia hän oli käyttänyt, hän on todennäköisesti käyttänyt väärää ruuvia, kuten Biltema väitti.
Olen itse tehnyt virheen ruuvaamalla 40m2 terassin Bilteman ruskeilla c4-luokitelluilla "terassiruuvilla". Se on valmistettu erittäin kovasta ja hauraasta teräksestä. Tämä aiheutti sen, että heti kun terassi alkoi hieman liikkua, kaikki ruuvit katkesivat. Tämä ruuvi on täyttä roskaa ja Bilteman nimitys "terassiruuvi" aiheuttaa valtavaa päänsärkyä tiikeriä, jotka eivät tunne teräksen koostumusta. Jouduin kaivamaan ja ruuvaamaan kaikki ruuvit auki ja vaihtamaan ne ruostumattomiin. Tämä vaihe kesti kauemmin kuin itse terassin rakentaminen.
En koskaan enää osta mitään Biltemasta, ikinä.

T thomaslj sanoi:
Olen itse tehnyt virheen ruuvaamalla 40 m2 terassi Bilteman ruskeilla C4-luokitelluilla "terassiruuvilla". Se on tehty hyvin kovasta ja hauraasta teräksestä. Se aiheutti, että heti kun terassi alkoi hieman liikkua, kaikki ruuvit katkesivat. Tämä ruuvi on pelkkää roskaa ja Bilteman nimitys "terassiruuvi" aiheuttaa valtavaa päänsärkyä ruotsalaisille, jotka eivät ole perehtyneet

teräksen koostumukseen. Minun piti irrottaa ja ruuvata ylös kaikki ruuvit ja vaihtaa ne ruostumattomiin. Tämä vaihe vei enemmän aikaa kuin itse terassin rakentaminen..
En koskaan tule ostamaan yhtäkään tavaraa Biltemasta enää koskaan.
Ihan selvää mielestäni, että pitäisi valita ruostumaton terassiruuvi.
Terassia ei suoraan sanottuna pidetä sisätiloissa.

Bilteman ja monet muut eivät ole ruostumattomia, joten miksi niitä ostetaan/myydään on minulle mysteeri.
Ei, en ole ruuvien myyjä tai puuseppä.

T thomaslj sanoi:
En tule koskaan enää ostamaan yhtäkään tavaraa Biltemasta
(y)

13th Marine 13th Marine sanoi:
Toisaalta myös Essve on toimittanut huonolaatuisia terassiruuveja:
[linkki]
joo, vain siksi että jokin on kallis, se ei tarkoita että se olisi hyvä.

tuuria ollut huonoa kun ostanut dewalt, lattiat golvabia:lta, Bosch mainitakseni muutamia.

Ja tarkoitan, että vain siksi, että Biltema myy sitä, sen ei tarvitse olla roskaa ;)

Mutta yleensä sanon, että "ei saa koskaan enempää kuin mistä maksaa".

optimum
13th Marine 13th Marine sanoi:
Toisaalta, myös Essve on toimittanut huonolaatuisia terassiruuvia:
[linkki]
Heillä oli laatuongelmia vedyn aiheuttaman haurastumisen kanssa.

Googlaa se mielellään.

Jos haluaa tehdä hyvää työtä, ei käytä kovetettuja ruuveja, vaan laadukkaita ruostumattomia.
Essve ruostumattomalla ei ole koskaan ollut ongelmia.

A2 maan sisäpuolella ja A4 lähellä rannikkoa.
En koskaan tulisi ajatelleeksi käyttää Bilteman kovetettuja terassiruuveja terassiin.

Olen rakentanut 2 suurta terassia Bilteman ruostumattomilla terassiruuvilla. En ole huomannut mitään ongelmia lainkaan. Toinen on 5 vuotta vanha, toinen 3.

• Tykkään
Tobzter
  • Laddar…
Biltema myy paljon hyvää, mutta täytyy olla hieman tarkkaavainen. Käsityökaluja voi usein ostaa Biltemasta ja myös moottoriöljyä, mutta ruuvit eivät ehkä ole heidän vahvin puolensa. Yleensähän on niin, että saa mitä maksaa.

M Mikaelzii sanoi:
Koska hän ei voinut tarkentaa, mitä ruuvia hän käytti, hän on luultavasti käyttänyt väärää juuri kuten Biltema väitti.
oletko löytänyt lisää tietoa, joka viittaa tähän? Näkemäni videon perusteella oletin pikemminkin, että hän kaatui todisteiden puutteeseen ARN:ssä, missä on kohtuullisen vaikea osoittaa tuotteen virhe, ellei itse sijoita rahaa tarkastuksiin, mahdollisesti ruuvianalyyseihin jne. En näe, että hän kaatui siksi, että epäilivät tuotteen lähteneen Biltemasta.

M myrstack sanoi:
oletko löytänyt lisää tietoa, joka osoittaa tämän? Mitä näen klipistä, oletin pikemminkin, että hän epäonnistui todistevastuussa ARN:n edessä, missä on kohtuullisen vaikea osoittaa tuotteen vikaa, jos itse ei panosta rahaa tarkastusten tekemiseen, mahdollisesti analyyseihin ruuvista jne. En näe, että hän epäonnistui siksi, etteivät he uskoneet tuotteen tulleen Biltemasta
Lainaan taas "hän on todennäköisesti käyttänyt väärää skruv" väärä pituus ehkä? Tai aivan eri ruuvi sisäkäyttöön jopa?

Nyt alkaa taas tämän vuoden terassikausi ja ensimmäinen asia, jonka näen Bilteman verkkosivuilla, on mainos samasta kirjoittamisesta, jolla tein terassin kolme vuotta sitten.
Henkilö kiinnittää puuterassin ruuveilla Bilteman tralliruuvien mainoksessa. Taustalla näkyy ruuveja sisältävä muovilaatikko.
Tietääkö kukaan, ovatko he kehittäneet tuotetta vai onko se sama paska kuin aiemmin?

J Johan byggare sanoi:
Nyt alkaa vuoden terassikausi taas ja ensimmäinen asia, jonka näen Bilteman verkkosivustolla, on mainos samasta ruuvista, jolla asensin terassin kolme vuotta sitten.
[kuva]
Onko joku, joka tietää, ovatko he kehittäneet tuotetta tai onko se sama paska kuin aiemmin?
Sama ruuvi se ei tietenkään ole, se on asennettu terassiisi.

Sen sijaan voi yhtä hyvin olla, että olet saanut huonon erän...

On myös tärkeää, että sitä käytetään oikein eikä kiristetä liikaa.

• Haha
Kromo
  • Laddar…
Violina Violina sanoi:
Sama ruuvi tuskin on, se onhan lattialaudassasi kiinni..

Sitten taas on aivan mahdollista, että olet saanut huonon erän..

On myös tärkeää käyttää sitä oikein eikä kiristää liikaa..
Onhan melkein vaikea kiristää lattialautaruuvia, jossa on niin pieni kanta painekyllästetyssä laudassa, liikaa. Sen täytyyhän kestää kiristyä lautaan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.