Aion pian rakentaa pienen varaston puutarhatyökaluille ym. autokatokseeni. Ulkopuolelle tulee paneelit, jotta se muistuttaa itse taloa, mutta mitä minun pitäisi käyttää sisäseinänä? Onko jokin osb-levy hyvä vaihtoehto? Haluan peittävän seinän, jotta on helpompaa ripustaa asioita siihen. Rakenteellinen vaneri on huomattavasti kalliimpaa.

Sisäseinää ei tarvitse olla ollenkaan.
Sitä ei yleensä ole yksinkertaisissa varastoissa, joissa ulkonäkö ei ole tärkeää.

Voit kiinnittää vaakasuoran laudan sopivalle korkeudelle koukkujen ja työkalutelineiden kiinnittämistä varten.

Vanhan varaston, joka on purettava, sisällä ei ole väliseiniä ja se näyttää aika tylsältä... Vaikka voin tietysti asentaa hyllyjä ja suurempia koukkuja runkopuihin, niin seinät ovat sileät, eikä lika tartu niihin helposti. Joten, onko Byggmaxin osb-levy hyvä valinta, vai pitäisikö minun valita rakennusvaneri?

Korvgubbe
En ymmärrä myöskään, miksi joku haluaisi sisäseiniä tuollaisessa varastossa. Se tekee siitä pienemmän, maksaa enemmän ja usein mielestäni on etu, että koukku on ne 50 mm seinästä ulkona. Mutta näin ajattelen minä, ja sinun tulee tietenkin saada tehdä niin kuin haluat, joten ajattelin yrittää olla hieman rakentava.

OSB - luulen, että se on huono valinta, varasto tulee mukautumaan ulkoilman, joskus nopeisiin, kosteuden ja lämpötilan vaihteluihin ja silloin luulen, että on olemassa parempia vaihtoehtoja kuin OSB. Mutta en ole mikään asiantuntija...

Etkö voi asentaa rimoitus tai raakapontti?

mangen5 sanoi:
Etkö voi laittaa glespanel tai råspont?
Hyvä ehdotus!

Råspont on halpaa ja sopii rustiikkiseen ympäristöön.
17 mm riittää hyvin.

Jos nyt välttämättä haluaa innerpanel.

OSB näyttää todella epänormaalilta, eikä saa hyvää pintaa ympäristössä, joka voi olla hieman kostea.

Ok, kiitos teidän kirjoituksista! Minun täytyy miettiä tätä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.