M Mangelito #1 Jäsen · 498 viestiä 29 heiäkuu 2004 klo 08:43 Mangelito Jäsen 498 viestiä 29 heiäkuu 2004 klo 08:43 #1 Onko se rauhallista näinä aikoina varastoida kipsiä ja reglar painopeitteen alla ulkona?
MathiasS #2 Jäsen · Stockholm · 37 396 viestiä 29 heiäkuu 2004 klo 17:18 MathiasS Jäsen Stockholm 37 396 viestiä 29 heiäkuu 2004 klo 17:18 #2 se käy hyvin sekä kipsi että reglar. Aseta kasa talon pohjoispuolelle, träet ei halua olla auringossa. Varmista, että se on kuiva mutta ilmava (tiiviisti sulkeutuvat pressu ei ole hyvä). Tärkeintä kaikista - varmista, että varasto on vakaa ja SUORA!
se käy hyvin sekä kipsi että reglar. Aseta kasa talon pohjoispuolelle, träet ei halua olla auringossa. Varmista, että se on kuiva mutta ilmava (tiiviisti sulkeutuvat pressu ei ole hyvä). Tärkeintä kaikista - varmista, että varasto on vakaa ja SUORA!
T Tommy_S #3 Jäsen · 468 viestiä 1 elo 2004 klo 06:33 Tommy_S Jäsen 468 viestiä 1 elo 2004 klo 06:33 #3 Jep, MathiasS on oikeassa. Peitä tiiviillä pressulla, mutta ei ihan maahan asti. Sen täytyy päästä tuulettumaan.
Jep, MathiasS on oikeassa. Peitä tiiviillä pressulla, mutta ei ihan maahan asti. Sen täytyy päästä tuulettumaan.