Onko se rauhallista näinä aikoina varastoida kipsiä ja reglar painopeitteen alla ulkona?
 
se käy hyvin sekä kipsi että reglar. Aseta kasa talon pohjoispuolelle, träet ei halua olla auringossa. Varmista, että se on kuiva mutta ilmava (tiiviisti sulkeutuvat pressu ei ole hyvä).

Tärkeintä kaikista - varmista, että varasto on vakaa ja SUORA!
 
Jep, MathiasS on oikeassa. Peitä tiiviillä pressulla, mutta ei ihan maahan asti. Sen täytyy päästä tuulettumaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.