Minulla on vanhentunutta tasoitemassaa. Olen käyttänyt sitä tällä viikolla ja se kovettuu hitaasti, mutta kun se lopulta kuivuu, siitä tulee kovaa. Olen lukenut, että kun se vanhenee, siitä häviää aine, joka kovettaa sen.

Ajatukseni on siis sekoittaa vanhaa ja uutta saadakseni enemmän kovettuvaa ainetta koko massaan. En sitten tiedä, kovettuiko se hitaasti siksi, että lisäsin väärän määrän vettä tai sekoitin huonosti jne. Se ei vain kovettunut täplittäin.

Onko joku kokeillut tätä?

AXS
Kuinka paljon se on? Jos se on vain muutama säkki, en ottaisi riskiä, ​​jos se on kylpyhuoneeseen tai muuhun tärkeämpään.

Jos kyseessä on suuremmat määrät, käyttäisin sitä johonkin vähemmän tärkeään tai tekisin muutamia testejä 10-50% uudella.

Se on 20 säkkiä, joten tuntuu tylsältä joutua ostamaan 20 uutta. Ajattelin ennemminkin ostaa 10 uutta ja sekoittaa siihen.

Kitti on tänään kivenkovaa ja jos vain kuivumisaika on ongelmana, se on sen arvoista välttääkseni maksamasta 5000 uutta kitistä.

AXS
Anna palaa!

Aiotko asentaa mattoa? Kun käytin tasoitetta, joka oli ollut avattuna liian kauan, kosteus ei haihtunut niin nopeasti kuin yleensä.

• Tykkään
stake
  • Laddar…
Laittaa lattialämmitys ja puulattia päälle :D Mutta ei ole kiire saada lattiaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.