Hei, olen ostanut joitakin säkkejä flytfix Bauhausista. Mutta paska ei kovetu ja alan olla huolissani, että he ovat myyneet minulle vanhaa fixiä!

Onko tämä valmistajan päiväys tuotannossa?
Siinä lukee, että se säilyy 12 kuukautta.

• Pussi Probau-merkistä rakennusmateriaalia, johon on painettu päivämäärä 22.03.11, epäselvää onko tämä valmistuspäiväys.
Bauhaus myi minulle vanhaa Combimix-tasoitusta. Kesti kauan kuivua ja siitä tuli hyvin laikukas, mikä ei toiminut, koska tasoitteen piti toimia pintakerroksena. Lähetin sähköpostia Combimixille, joka vahvisti, että ongelmani johtuivat vanhasta tasoitteesta, jolla on 6 kuukauden kestävyys. Bauhaus hoiti reklamaation hyvin, sain rahani takaisin, uutta tasoitetta ja he lainasivat autotallikon vanhan tasoitteen poistamiseen.

/Höghus

Ja vastatakseni erityisesti kysymykseesi: kyllä, kuvassa on todennäköisesti valmistuspäivä.

/Höghus

Höghus Höghus sanoi:
Ja vastatakseni erityiseen kysymykseesi; kyllä, kuvassa on todennäköisesti valmistuspäivämäärä.

/Höghus
Kiitos vastauksesta! Sitten käyn keskustelun Bauhausin kanssa ja toivon, että he tekevät oikein.

J Jakob92 sanoi:
Kiitos vastauksesta! Sitten minun täytyy puhua Bauhausin kanssa ja toivottavasti he tekevät oikein.
👍
Minun piti vähän neuvotella saadakseni sen tarjouksen.
Heidän ensimmäinen oli liian huono enkä hyväksynyt sitä…

/Höghus

Päivitys!

Olen nyt ollut yhteydessä Bauhausiin, ja he ovat suostuneet täyteen hyvitykseen sekä korvaukseen niistä materiaaleista, joita yritin kiinnittää.

Erittäin tyytyväinen heidän asiakaspalveluunsa ja nopeaan palautteeseensa! 😄

• Tykkään
Höghus
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.