5 146 lukukertaa ·
20 vastausta
5k lukukertaa
20 vastausta
Vanha tasoitemassa? unohdin tarkistaa päivämäärät...
Se on varmasti niin kuin Quist sanoo, kromatrduceringenin vaikutus heikkenee. Spackletin laatu muuten ei vaikuta.
Sen sijaan kyse ei ole ollenkaan kuivumisesta, kuten Dzollero puhuu. Spackleti palaa, se ei kovetu kuivumalla. Ei saisi olla liian kylmä, kun valaa (mikä on varmasti ongelma tässä tapauksessa), silloin se vie aikaa ja tuloksesta tulee huonompi, mutta ei saisi myöskään olla liian lämmin ja kuiva. Silloin spacklet kuivuu liian nopeasti, mikä voi johtaa reunakohoumaan.
Sen sijaan kyse ei ole ollenkaan kuivumisesta, kuten Dzollero puhuu. Spackleti palaa, se ei kovetu kuivumalla. Ei saisi olla liian kylmä, kun valaa (mikä on varmasti ongelma tässä tapauksessa), silloin se vie aikaa ja tuloksesta tulee huonompi, mutta ei saisi myöskään olla liian lämmin ja kuiva. Silloin spacklet kuivuu liian nopeasti, mikä voi johtaa reunakohoumaan.
Linus - Voitko huikata, kun saat vastauksen valmistajalta? Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä muita kromatin vähentämiseen liittyviä asioita vaikuttaa muutaman kuukauden ylimääräisellä varastoinnilla.
Voisiko joku moderaattori yhdistää kaksi ketjua (tämä ja tuo rakennusmateriaalien alla)?
Voisiko joku moderaattori yhdistää kaksi ketjua (tämä ja tuo rakennusmateriaalien alla)?
sain tänään vastauksen MAXITin teknikoilta.
Hei Linus,
Säilytysaika Floor 4160:lle on 6 kuukautta. Säilytysajan umpeuduttua emme voi enää taata tuotteen lujuutta tai lopputulosta. On mahdollisuus, että se ”käynnistyy”, mutta valitettavasti ei ole varmaa.
Ystävällisin terveisin
With best regards
..........................
näyttää kuitenkin palaneen kuten piti. tukka ja olen tänään ollut ulkona kävelemässä sillä.
aion levittää vielä kerran, joten olen pohjustanut ja jatkan huomenna.
kiitän kaikista nopeista vastauksista..
/Linus
Hei Linus,
Säilytysaika Floor 4160:lle on 6 kuukautta. Säilytysajan umpeuduttua emme voi enää taata tuotteen lujuutta tai lopputulosta. On mahdollisuus, että se ”käynnistyy”, mutta valitettavasti ei ole varmaa.
Ystävällisin terveisin
With best regards
..........................
näyttää kuitenkin palaneen kuten piti. tukka ja olen tänään ollut ulkona kävelemässä sillä.
aion levittää vielä kerran, joten olen pohjustanut ja jatkan huomenna.
kiitän kaikista nopeista vastauksista..
/Linus
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
katsokaa mielellään ketjua, jos joku haluaa nähdä tulokset..
http://www.byggahus.se/forum/social...-blir-som-nytt-mitt-i-skane-3.html#post735330
http://www.byggahus.se/forum/social...-blir-som-nytt-mitt-i-skane-3.html#post735330
Klikkaa tästä vastataksesi