Katselin taloja, jotka on varustettu sisäseinillä ja katolla vanerista, joka on vitaliserattu, osa pitää siitä, toiset eivät. Käytännön kysymys, miten ripustaa tauluja hyvin, siitähän tulee "reikiä", ei ole yhtä helppo korjata kuin esimerkiksi betonia tai kipsiseinää vai?