Laitoin klinkkerit keittiön osaan liesien kohdalla.
Alue oli noin 50 % betonia ja 50 % tukipalkkia.
Halusin välttää halkeamia, joten skippasin lastulevyn ja valutin koko alueelle noin 4 cm tasoitetta.
Käytin Finjan kuituvahvistettua tasoitetta ja tukiverkkoa.

Pinta tuli tasaiseksi ja hyväksi klinkkereiden asettamiselle.
Alueella, jossa oli pelkästään tukipalkkeja, asensin 12 mm vanerin tasoon tukipalkkien yläosan kanssa.
Tuntuu siltä, että siitä tuli tosi hyvä.
 
O Olofolofolof sanoi:
korkeintaan noin 3600
En oikein ymmärrä kuviasi. Onko palkkien alla rakennusbetonia?
 
Kiitos hyvästä viestistä. Vanhat palkit eivät jousta, mutta eivät ole täysin suoria. Ei paras kuva. On vain soraa, ei betonia palkkien alla/välissä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.