Tasoitin kellarini lattian. Osaan lattiasta tuli "laikukas" valkoinen kalvo/kerros, joka on tiukasti kiinni alustassa, voisi luulla että se on kalkkia tai jotain. Täytyykö tämä kalvo poistaa ennen laatoittamista vai voiko laatat asentaa suoraan sen päälle? Se muistuttaa hieman siltä miltä home näyttää :)

Vermilion Vermilion sanoi:
Tasoitin kellarikerrokseni lattian. Osalle lattiasta muodostui "läikikäs" valkoinen kalvo/kerros, joka kiinnittyi tiukasti alustaan, voisi luulla että se on esimerkiksi kalkkia tai jotain. Täytyykö tämä kalvo poistaa ennen laattojen asettamista vai onko turvallista laittaa suoraan sen päälle? Se muistuttaa hieman homeen ulkonäköä :)
Vaikea nähdä kuvaasi ;)

Toivoin pääseväni pakoon, Tässä ne kuitenkin ovat :)

• Pölyimuri ja harja lattialla, johto lattialla.
  • Lähikuva betonilattiasta, joka näyttää vaaleilta ja epätasaisilta värisävyiltään.
  • Betonilattian pinta lähikuvassa, jossa näkyy valkoisia laikkuja ja kulma.
Kuinka kauan siitä on, kun tasoitit?
Voi käydä noin, jos vettä on ollut vähän liikaa.

nino nino sanoi:
Kuinka kauan sitten kitit?
Voi käydä noin, jos vettä on ollut hieman liikaa
Valkoinen alkoi ilmestyä ehkä 1-2 viikkoa myöhemmin. Sen voi raaputtaa kokonaan pois kittilastalla, mutta se vaatii melko kovaa painamista ja paljon hankaamista.

ON mahdollista, että sekoitin väärin, kitin kokonaan itse keskimäärin 2 cm syvälle 24 m2 alueelle, ja puolessa välissä työtä vispilä rikkoutui, joten minun oli pakko vaihtaa se huonompaan. Se aiheutti valtavaa stressiä, joten sen sijaan, että olisin sekoittanut 4 säkkiä veteen, saattoi käydä niin, että vain 3 säkkiä (+33% vettä) tuli sekoitettua. Alue, jolla se on tapahtunut, vastaa suunnilleen, kuinka paljon yksi erä kattoi.

Onko Heydiltä olemassa jokin aine, jota voisi käyttää sitomaan sen yhteen, luulen että irrallinen materiaali pitäisi ensin raaputtaa pois.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.