Terve. Minulla on pari pientä kysymystä. Tarvitseeko kosteussulkua asentaa väliseinään? Aion jakaa yhden huoneen kahdeksi, ja tarvitsevatko koolaukset asennuksen kipsilevyjen väliin? Molemmille puolille tulee lastulevy+gyproc. Seinän koko on 4.2x2.2m.

Terveisin, Ante.
 
ei muovia siellä... kortling ei tarpeen.. mutta vinkki on silti laittaa yksi keskelle..
 
Rakenna vain seinäsi, muovi ja kortlingar ovat tarpeettomia.
 
;D ::) :-X

Ja mitä pitäisi sanoa. Parempi kysyä ja vaikuttaa typerältä kuin olla kysymättä ja pysyä typeränä..... Mitä pitäisi valita........pest eller kolera?
Mutta se pieni seinä seisoo siellä missä pitää ilman muovia ja keskellä olevilla poikkipuut. Eikä käyttänyt kumpaakaan synvinkeln tai ögonmåttet :P

Mutta kiitos silti vastauksistanne. Hantverkare där. :)

Terveisin Ante.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.