2 746 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Väliseinä
Terve. Minulla on pari pientä kysymystä. Tarvitseeko kosteussulkua asentaa väliseinään? Aion jakaa yhden huoneen kahdeksi, ja tarvitsevatko koolaukset asennuksen kipsilevyjen väliin? Molemmille puolille tulee lastulevy+gyproc. Seinän koko on 4.2x2.2m.
Terveisin, Ante.
Terveisin, Ante.
;D :
:-X
Ja mitä pitäisi sanoa. Parempi kysyä ja vaikuttaa typerältä kuin olla kysymättä ja pysyä typeränä..... Mitä pitäisi valita........pest eller kolera?
Mutta se pieni seinä seisoo siellä missä pitää ilman muovia ja keskellä olevilla poikkipuut. Eikä käyttänyt kumpaakaan synvinkeln tai ögonmåttet
Mutta kiitos silti vastauksistanne. Hantverkare där.
Terveisin Ante.
Ja mitä pitäisi sanoa. Parempi kysyä ja vaikuttaa typerältä kuin olla kysymättä ja pysyä typeränä..... Mitä pitäisi valita........pest eller kolera?
Mutta se pieni seinä seisoo siellä missä pitää ilman muovia ja keskellä olevilla poikkipuut. Eikä käyttänyt kumpaakaan synvinkeln tai ögonmåttet
Mutta kiitos silti vastauksistanne. Hantverkare där.
Terveisin Ante.
Klikkaa tästä vastataksesi