Hejsan kaikki,

Betoniportaat taloon ovat nyt poissa ja tilalle tulee puuterassi, jonka leveys on enintään 1,5 m ja pituus 8 m. Pohjaan tulee 170 kantava palkki ja se kiinnitetään 4 pylvääseen. Nyt kysymykseni on, olen lukenut, että 45x95-kokoinen palkki kestää 1,5 m jännevälin, pitääkö tämä paikkansa? Selviänkö sillä, ilman että siitä tulee liian heiluvainen? Sen päälle tulee 28x120 lankut.

Ystävällisin terveisin,
Kalle
 
Nosta yksi ulottuvuus ylös jos voit, niin saat vakaamman ratkaisun.
 
Minulla on 220 kannatinpalkkina ja 195 kattotuoliksi siinä osassa, joka seisoo pilareilla, se ei heilu ollenkaan ;)
Minulla on sukulainen, joka säästi sekä kannatinpalkin että kattotuolien kohdalla, muistuttaa kanootilla kävelyä kävellä sillä terassilla.
Max 2000 pilarien väliin sanoo "minun" kirvesmies, 45x95 1500 jännevälillä luulen, että siitä tulee heiluva kuin haluaisi, mutta en ole kokeillut.
 
Ehkä pitäisi nostaa 120:een, enempää ei varmaan tarvita? Ei nimittäin ole tilaa enempään ....
 
Minulla on 120x45 1,5 metrin jännevälillä, jossa on 195x45 kantolinjat ja se kesti rapujuhlat 30 henkilön kanssa ilman ongelmia! 28mm terassilauta.
Käytin niin sanottua Luokka A:ta painekyllästettyä, jos sillä nyt on mitään eroa!?
 
slacker sanoi:
Käyttikö niin kutsuttua Klass A -painekyllästettyä, jos sillä nyt on mitään eroa!?
Ei, sillä ei ole merkitystä. A on kyllästyksen luokitus ja sitä voidaan käyttää suoraan maata tai vettä vasten. Tavallisesti käytetään AB:ta maanpinnan yläpuolella.
 
MB77 sanoi:
Ei, se ei tee mitään eroa. A on impregnointiluokitus ja sitä voidaan käyttää suoraan maata tai vettä vasten. Yleensä käytetään AB maanpinnan yläpuolella.
Sitten otan sen niin, että se kestää kosteutta hieman paremmin!
 
Statteman sanoi:
Ehkä pitäisi mennä 120:een, eihän enempää tarvita? Nimittäin ei ole tilaa enempää ....
Asenna palkkien kannattimet, niin saat vähennettyä rakennuskorkeutta.
 
Joo, se on varmaan 120x45 sitten, jotta ollaan turvallisella puolella.
 
Minulla on pieni kysymys liittyen rakennusprojektiini, aion käyttää 170-pilaripalkkia perustuksessa, onko mahdollista pienentää yhtä kokoa niissä palkkeissa, jotka ovat kiinnitettynä perusosiin?
Ystävällisin terveisin,
 
Kyllä, oikeilla kiinnikkeillä voit mennä sinne alas.
 
Kuulostaa hyvältä, ja oikea kiinnitys voidaan laskea kahdeksi spikið s 60 välillä???
 
Ranskalainen ruuvi
 
Mitat ovat nyt muuttuneet hieman ja se tulee olemaan vain 100 leveä, joten palkit tulevat olemaan vain 90 pitkiä, voinko silloin käyttää 90x45?? On 2,30 plinttien välillä, pitäisikö minun nostaa 195:een vai riittääkö 170, kun se on niin kapea???
Ystävällisin terveisin
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.