Hei,

Ostimme talon pari vuotta sitten. Muutama kuukausi sitten huomasimme epämiellyttävän hajun tulevan lattiasta. Avasin lattian muutamasta kohdasta ja löysin, että ulkoseinä on naulattu puupalikoihin, jotka ovat betonin sisällä.

Olen aiemmin nähnyt muutamia "ingjutna reglar" lattiassa, mutta en mitään samanlaista. Onko tämä ollut normaali tapa kiinnittää ulkoseinä betoniperustukseen?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.