12 658 lukukertaa ·
33 vastausta
13k lukukertaa
33 vastausta
Valaa sisäänkäynnin portaikko - Ontto/styrox/EPS kevyemmäksi?
Ehkä näkyy jollain tavalla näissä kuvissa, tein niin, että blokit ”roikkuivat” hieman enemmän ulkopuolella kerros kerrokselta, jotta ne tulevat oven alle. Aloitin ensimmäisen kerroksen leikkaamalla toisen kulman päästäkseni salaojalistaan, sitten jatkoin.
Olen ”vain” laittanut terästangot alimman ja toisen kerroksen väliin. Oikein tai väärin, en tiedä..
Olen ”vain” laittanut terästangot alimman ja toisen kerroksen väliin. Oikein tai väärin, en tiedä..
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Mitä ja miten teet itse portaat, minulla on vakava neuvo:F fredrik_pe sanoi:
Asenna kaiteet/käsijohteet, jotka johtavat maanpinnalta etuovelle!
Vanhemmat huojuvat henkilöt, ja joskus myös nuoremmat, tarvitsevat tukea, josta pitää kiinni, kun he huojuvat ylös tai alas sellaisia portaita.
Sen ei saa olla avoinna kolmeen suuntaan ilman, että kävijät voivat pitää kiinni ja pysyä pystyssä!
ajatus oli olla johtaja (taonta) vinosti yhdessä nurkassa tai pitkin yhtä julkisivun puolta, katsotaan!KnockOnWood sanoi:
Mitä ja miten teet portaat, minulla on vakava neuvo: Aseta kaiteet/käsiapua maantasolta ulko-ovelle asti! Vanhat horjuvat ihmiset, ja joskus nuoremmatkin, tarvitsevat tukea pidelläkseen, kun he horjuvat ylös- tai alaspäin sellaisessa portaassa. Sen ei saa olla avoinna kolmeen suuntaan ilman mitään, mikä auttaa vieraita pysymään pystyssä ja pitämään suunnan!
Klikkaa tästä vastataksesi