T Thomas_Blekinge #1 Jäsen · Blekinge · 12 224 viestiä 12 hel 2024 klo 18:50 Thomas_Blekinge Jäsen Blekinge 12 224 viestiä 12 hel 2024 klo 18:50 #1 Katselin tänään taloa, joka on 70-luvun alusta ja jossa on betonivälipohja kellarin ja kerroksen välillä. Oliko yleistä, että lämpö- ja lämmin/kylmävesiputket valettiin betoniin siihen aikaan? Miten toimitaan, jos ne menevät rikki?
Katselin tänään taloa, joka on 70-luvun alusta ja jossa on betonivälipohja kellarin ja kerroksen välillä. Oliko yleistä, että lämpö- ja lämmin/kylmävesiputket valettiin betoniin siihen aikaan? Miten toimitaan, jos ne menevät rikki?
Matti_75 #2 Rakennusveteraani · Örebro · 5 095 viestiä 12 hel 2024 klo 18:52 Matti_75 Rakennusveteraani Örebro 5 095 viestiä 12 hel 2024 klo 18:52 #2 Joo se oli yleistä ja on yleistä. Vain ajaa eteenpäin tai vetää uusia näkyville