Katselin tänään taloa, joka on 70-luvun alusta ja jossa on betonivälipohja kellarin ja kerroksen välillä. Oliko yleistä, että lämpö- ja lämmin/kylmävesiputket valettiin betoniin siihen aikaan? Miten toimitaan, jos ne menevät rikki?
 
Joo se oli yleistä ja on yleistä. Vain ajaa eteenpäin tai vetää uusia näkyville
 
  • Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.