Kaivettiin noin 40-50 cm ja täytettiin sepelillä. "Ensimmäinen" laatta on 10 cm, koska oli tarkoitus laittaa Mitsubishi ulkoyksikkö jalustalle, mutta sitä ei voitu toimittaa.

Kun tuli ctc (en ole vielä saanut sitä), valoin 10 cm lisää päälle maanpääkiveä.

Ulkoyksikön jalkojen keskipisteväli 610/614 on 1155, lisäsin pari senttiä kummallekin puolelle. Kokonaisleveys on suunnilleen yhtä leveä kuin ulkoyksikkö.

Leikkasin kaatoa viemärille keskellä suoraan muottiin. Viisteen saat kolmiojuurella haluamassasi koossa.

Sinä, joka ehkä tarvitsee valaa vain kerran, 10 cm betoni riittää.
 
  • Puulevy, jossa on ruuveja rivissä, asetettuna betonipinnalle tiiliseinän vieressä.
  • Tykkään
Gunekd ja 1 muu
  • Laddar…
Tältä se näyttää täällä kotona

Ulkoinen lämpöpumppu punaisen talon seinää vasten.
 
Siististi. Johdatko kondenssiveden kiveyskammioon laatan alle?
 
F Fuga sanoi:
Siistiä. Johtatko kondenssiveden kivipesään laatan alle?
Kiitos.
Se menee edelleen sadevesiputkea pitkin, mikä jatkuu edelleen ojaan kauempana.
 
Onko sinulla mahdollisuus ilmoittaa levynne pinta-alan mitat (leveys x pituus)?
 
F Fuga sanoi:
Onko sinulla mahdollisuutta ilmoittaa teidän levyn pinta-alan mitat (leveys x pituus)?
Voin tarkistaa, kun olen kotona tänä iltana :)
 
  • Tykkään
Fuga
  • Laddar…
P pennybridge sanoi:
Voin tarkistaa kun olen kotona tänä iltana :)
P pennybridge sanoi:
Voin tarkistaa kun olen kotona tänä iltana :)
Oliko sinulla ulkomitat? :-)
 
T Tompab1 sanoi:
Had du ulkomitat? :)
Oi anteeksi, tämä olin unohtanut.

Nyt olen Yhdysvalloissa tämän viikon, joten en voi tarkistaa ennen ensi viikon puoliväliä. Mutta ulko-osan mitat ovat:

Leveys 1245mm
Syvyys: 545mm

Ja levy on noin 20 cm leveämpi jokaiselta sivulta, sitten noin 20 cm leveämpi takapuolelta ja ehkä 30 cm edestä.
Paksuus on suunnilleen kuin SJ lavan korkeus.
 
  • Tykkään
Tompab1
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.