Kaivettiin noin 40-50 cm ja täytettiin sepelillä. "Ensimmäinen" laatta on 10 cm, koska oli tarkoitus laittaa Mitsubishi ulkoyksikkö jalustalle, mutta sitä ei voitu toimittaa.
Kun tuli ctc (en ole vielä saanut sitä), valoin 10 cm lisää päälle maanpääkiveä.
Ulkoyksikön jalkojen keskipisteväli 610/614 on 1155, lisäsin pari senttiä kummallekin puolelle. Kokonaisleveys on suunnilleen yhtä leveä kuin ulkoyksikkö.
Leikkasin kaatoa viemärille keskellä suoraan muottiin. Viisteen saat kolmiojuurella haluamassasi koossa.
Sinä, joka ehkä tarvitsee valaa vain kerran, 10 cm betoni riittää.
Nyt olen Yhdysvalloissa tämän viikon, joten en voi tarkistaa ennen ensi viikon puoliväliä. Mutta ulko-osan mitat ovat:
Leveys 1245mm
Syvyys: 545mm
Ja levy on noin 20 cm leveämpi jokaiselta sivulta, sitten noin 20 cm leveämpi takapuolelta ja ehkä 30 cm edestä.
Paksuus on suunnilleen kuin SJ lavan korkeus.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.