Olen juuri tehnyt huoneen tyttäreni makuuhuoneeksi, mutta siellä ei voi nukkua erittäin kovan sadeäänen vuoksi (olen kokeillut itse, puhdasta kidutusta)

Huoneessa on erkkeri ja kun sataa, vesi kerääntyy jonnekin erkkerin yläpuolelle ja putoaa suurina pisaroina alla olevalle pellille (enimmäkseen pellin kahdelle ulkoreunalle). Ja jokainen pisara kuulostaa pieneltä gongilta.

Tietääkö kukaan hyvää ratkaisua tähän?
 
Kirjoitat sen itse: estä veden kerääntyminen "johonkin" tai estä veden putoaminen pellille.

Jos kaipaat lisää apua, uskon, että tarvitsemme paljon enemmän tietoa ja kuvia.
 
  • Tykkään
Galten
  • Laddar…
Ei taida olla mikään quick-fix tähän, kuten sanot. Liitän mukaan kuvan kupusta, jos näette jotain väärin suunniteltua, huikatkaa. Kuvan valkoinen voi sivuuttaa, laitoin vähän lasikuitukangasta vaimentamaan pahimpia ääniä. Mutta luultavasti täytyy kuitenkin palkata plåtslagare
Katolla oleva kattolyhty punaisen tiilikaton edessä. Ikkunan alareunassa valkoista lasikuitukangasta.
 
Sen pitäisi olla ränni katonharjassa, kuten alla olevassa kuvassa.

Talon katolla kupu, jossa hängränna kiinnitettynä, taustalla puita.
 
  • Tykkään
Roger Fundin ja 7 muuta
  • Laddar…
Bernieberg Bernieberg sanoi:
Siellä pitäisi olla kouru katolla, kuten alla olevassa kuvassa.

[kuva]
Se olisi kiistatta ratkaissut ongelman! Olen kävellyt alueella eikä näytä siltä, että kenelläkään täällä olisi kouruja katoillaan, ehkä se on jonkinlainen skånelaista perinnettä…
 
  • Vau
Roger Fundin
  • Laddar…
G Galten sanoi:
Se olisi kiistatta ratkaissut ongelman!
Olen kävellyt alueella ja näyttää siltä, ​​ettei kenelläkään ole rännejä täällä olevilla kupuilla, ehkä se on jonkinlainen skånelainen perinne…
Olen skånelaista, mutta muuttanut Kalmarin ja sielläkin on rännejä :)
 
  • Tykkään
Roger Fundin ja 1 muu
  • Laddar…
G Galten sanoi:
Se olisi kiistatta ratkaissut ongelman!
Olen kiertänyt aluetta ja näyttää siltä, ettei kenelläkään täällä ole räystäskouruja katoilla, se on ehkä jonkinlainen skoonelainen perinne…
tai sitten heillä ei ole makuuhuonetta siellä
 
  • Tykkään
Roger Fundin ja 2 muuta
  • Laddar…
Viktor.J Viktor.J sanoi:
tai heillä ei ole makuuhuonetta siellä
Meillä oli varastohuone siellä, mutta sitten löin seinän tyttären huoneeseen, koska hän halusi sen suuremmaksi.. Joten emme varmaan ole kuulleet tätä ääntä aiemmin.
 
  • Tykkään
Roger Fundin
  • Laddar…
G Galten sanoi:
Meillä oli siellä varasto, mutta sitten kaadoin seinän tyttäreni huoneeseen, koska hän halusi sen isommaksi.. Joten emme ole varmaan kuulleet tätä ääntä aiemmin
juuri niin, ehkä naapuritkaan eivät
 
  • Tykkään
Roger Fundin ja 1 muu
  • Laddar…
G Galten sanoi:
Se olisi ehdottomasti ratkaissut ongelman!
Olen kävellyt alueella ja näyttää siltä, ettei kenelläkään ole rännejä kupeilla täällä, se saattaa olla jonkinlainen skoonelainen perinne…
Me olemme vähän karumpia täällä Skånessa ja kestämme sellaisen äänen...

Mutta mutta, meillä on samanlaista kotona ja vaikka se ei ole niin kovin paha, se häiritsee ainakin sinä päivänä, kun on pakko nukkua mutta ei ole niin väsynyt. Nopea korjaus voi olla asettaa pala kattohuopaa siihen, mihin vesi tippuu. Meillä oli yksi piste kummallakin puolella ja kun laitoin palan kummallekin puolelle, ei kuulunut mitään. Siis sellainen karkeapintainen huopa. Toimii, kunnes saa tehtyä kunnolla. :-)
 
  • Tykkään
salahunreal ja 2 muuta
  • Laddar…
Tomtom79 Tomtom79 sanoi:
Meillä täällä Skånessa olemme hieman kestävämpiä ja kestämme sellaiset äänet...

Mutta mutta, meillä on samanlaista kotona, ja vaikka se ei olekaan niin kovin pahaa, se kyllä häiritsee, varsinkin silloin kun pitäisi olla nukahtamassa eikä ole kovin väsynyt. Nopea korjaus voi olla, että laittaa palan kattotiiltä sinne, mihin se tippuu. Meillä oli yksi piste kummallakin puolella, ja kun laitoin palan kummallekin puolelle, ei kuulunut mitään. Siis sellaista karkeapintaista. Toimii siihen asti, kunnes tekee sen kunnolla :)
Olen nyt tarkistanut, ja on kaksi pientä aluetta, joihin useimmat pisarat laskeutuvat. Yritän kokeilla vinkkiäsi pikakorjauksena!
 
  • Tykkään
Droynas
  • Laddar…
magge_
Voisit ohjata pisaran alaspäin ränniä kohti palalla köyttä/narua. Sen sijaan että pisara seuraisi vettä, se seuraa narua alas.
 
  • Tykkään
Galten
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.