Olen juuri tehnyt huoneen tyttäreni makuuhuoneeksi, mutta siellä ei voi nukkua erittäin kovan sadeäänen vuoksi (olen kokeillut itse, puhdasta kidutusta)
Huoneessa on erkkeri ja kun sataa, vesi kerääntyy jonnekin erkkerin yläpuolelle ja putoaa suurina pisaroina alla olevalle pellille (enimmäkseen pellin kahdelle ulkoreunalle). Ja jokainen pisara kuulostaa pieneltä gongilta.
Ei taida olla mikään quick-fix tähän, kuten sanot. Liitän mukaan kuvan kupusta, jos näette jotain väärin suunniteltua, huikatkaa. Kuvan valkoinen voi sivuuttaa, laitoin vähän lasikuitukangasta vaimentamaan pahimpia ääniä. Mutta luultavasti täytyy kuitenkin palkata plåtslagare
Siellä pitäisi olla kouru katolla, kuten alla olevassa kuvassa.
[kuva]
Se olisi kiistatta ratkaissut ongelman! Olen kävellyt alueella eikä näytä siltä, että kenelläkään täällä olisi kouruja katoillaan, ehkä se on jonkinlainen skånelaista perinnettä…
Se olisi kiistatta ratkaissut ongelman!
Olen kävellyt alueella ja näyttää siltä, ettei kenelläkään ole rännejä täällä olevilla kupuilla, ehkä se on jonkinlainen skånelainen perinne…
Olen skånelaista, mutta muuttanut Kalmarin ja sielläkin on rännejä
Se olisi kiistatta ratkaissut ongelman!
Olen kiertänyt aluetta ja näyttää siltä, ettei kenelläkään täällä ole räystäskouruja katoilla, se on ehkä jonkinlainen skoonelainen perinne…
Meillä oli varastohuone siellä, mutta sitten löin seinän tyttären huoneeseen, koska hän halusi sen suuremmaksi.. Joten emme varmaan ole kuulleet tätä ääntä aiemmin.
Meillä oli siellä varasto, mutta sitten kaadoin seinän tyttäreni huoneeseen, koska hän halusi sen isommaksi.. Joten emme ole varmaan kuulleet tätä ääntä aiemmin
Se olisi ehdottomasti ratkaissut ongelman!
Olen kävellyt alueella ja näyttää siltä, ettei kenelläkään ole rännejä kupeilla täällä, se saattaa olla jonkinlainen skoonelainen perinne…
Me olemme vähän karumpia täällä Skånessa ja kestämme sellaisen äänen...
Mutta mutta, meillä on samanlaista kotona ja vaikka se ei ole niin kovin paha, se häiritsee ainakin sinä päivänä, kun on pakko nukkua mutta ei ole niin väsynyt. Nopea korjaus voi olla asettaa pala kattohuopaa siihen, mihin vesi tippuu. Meillä oli yksi piste kummallakin puolella ja kun laitoin palan kummallekin puolelle, ei kuulunut mitään. Siis sellainen karkeapintainen huopa. Toimii, kunnes saa tehtyä kunnolla.
Meillä täällä Skånessa olemme hieman kestävämpiä ja kestämme sellaiset äänet...
Mutta mutta, meillä on samanlaista kotona, ja vaikka se ei olekaan niin kovin pahaa, se kyllä häiritsee, varsinkin silloin kun pitäisi olla nukahtamassa eikä ole kovin väsynyt. Nopea korjaus voi olla, että laittaa palan kattotiiltä sinne, mihin se tippuu. Meillä oli yksi piste kummallakin puolella, ja kun laitoin palan kummallekin puolelle, ei kuulunut mitään. Siis sellaista karkeapintaista. Toimii siihen asti, kunnes tekee sen kunnolla
Olen nyt tarkistanut, ja on kaksi pientä aluetta, joihin useimmat pisarat laskeutuvat. Yritän kokeilla vinkkiäsi pikakorjauksena!