50kr putshake kuulostaa paljon minun korviini. Onko olemassa jotain vaihtoehtoa, jonka voisi ehkä helposti itse tehdä?

20 kr kappaleelta ok nice, nyt on vain 180 kr enemmän, mitä minun täytyy maksaa polttoaineessa :)

Eikö ole mitään, mitä voisin käyttää tehdäkseni omia tai niin? esimerkiksi taivuttaa harjaterästä, jota voi saada ilmaiseksi hukkapalana tai niin?

Jos 20:- kappaleelta on liian kallista, ehkä projekti kannattaisi laittaa jäihin ja keskittää resursseja hieman enemmän.

Stefan N sanoi:
Jos 20:- kappaleelta on liian kallis hinta, projekti kannattaa ehkä laittaa jäihin ja kerätä enemmän voimia.
Ongelma TS:lle on varmaan se, että Ö-vikissä ei ole Biltema.

Mutta laudan kiinnittämisen voi tehdä parilla naulalla tai plugilla ja ruuveilla, jos ei halua ostaa pari rappauskoukkua, jotka kestävät sukupolvien ajan...

A
Totta kai voi taivuttaa pari kappaletta harjaterästä ja teroittaa ne. Mutta ennen kuin teräksille on saatu kestävä muoto ja ne on teroitettu, on käytetty huomattavasti enemmän rahaa aikaan.

Silloin tulkitsen sen niin, että ei ole olemassa mitään helppoa ja halpaa vaihtoehtoa, jossa olisi helppo säätö.

P
Älä osta ainakaan biltemas, sillä ne ovat melko huonoja ... kärki murtuu helposti.

Muuraa ylös väyliä vähentää niin vältät kaikki ongelmat ja se on selvästi taloudellisinta!

schmakita sanoi:
Muuraa ylös radoilla vedä pois niin pääset kaikista ongelmista ja selkeästi taloudellisempi!
Putshakarna on käytössä kun esimerkiksi muurataan ulkokulmia. Banor ovat käytössä kun tasoitat keskellä seinää.

• Tykkään
schmakita
  • Laddar…
oceanis sanoi:
Putshakarna käytetään esimerkiksi muurattaessa ulkokulmia. Banor käytetään, kun rappaat seinän keskiosaa.
Oppii jotain uutta joka päivä! :thumbup:

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.