Cheesen Cheesen sanoi:
Koska istuin auringossa, ajattelin näpräillä vähän venäläisellä puolella... Mutta jos portaat toimivat, se riippuu koolingista.
[kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva] [kuva]

Näkymä toimistolta...[kuva]
Mikä ihana näkymä! Ja suuri kiitos laskelmista ja testaamisesta!

• Tykkään
Cheesen
  • Laddar…
Levellään istuu piirtämässä portaita koko päivän.
En ajatellut, että se voisi olla virus, kun lisäsin linkin
olen testannut sen ja se toimii aika hyvin

Hyvä vaihtoehto on pyytää tarjouksia portaanvalmistajilta Useimmat lähettävät yleensä mukaan "luonnoksen"
Löydä hyviä sekä ulkomaisia että ruotsalaisia

Kierreportaat, joissa on puuaskelmat ja metalli kaide, sijaitsevat huoneen kulmassa. Portaat kääntyvät alareunassa. Lainaan ketjua saadakseni kysymyksen spartrappan byggera style. Kuten kuvasta näkyy, tässä portaikossa on käännös portaiden alaosassa. Minä tarvitsisin käännöksen portaiden yläosassa. Uskotteko, että portaat olisi mahdollista asentaa näin? Kiitos etukäteen.

Cheesen
Z Zingonr1 sanoi:
[kuva] Lainaan ketjua kysymykselle spartrappan byggera style. Kuten näet kuvassa, tällä portaalla on käyrä portaiden alaosassa. Minun pitäisi olla käyrä portaiden yläosassa. Luuletteko, että portaat voisi asentaa näin? Kiitos etukäteen.
Ei, kädensijaa ei voi taivuttaa. Tuo portaat ei muutenkaan todennäköisesti ole hyväksytty uusia rakenteita varten, koska kädensija alkaa liian korkealta.

Mutta entä jos asettaa käsijohteen portaiden alkuun? Siellä on myös lyhyempi käsijohde, jonka voi ostaa ja asentaa varsinaiseen mutkaan yläpäässä.

Cheesen
Z Zingonr1 sanoi:
Mutta entä jos asentaa käsijohteen portaiden alkuun? Siellä on myös lyhyempi käsijohde, joka voi ostaa ja asentaa ylös käännökseen.
En usko, että se vaikuttaa erityisen turvalliselta. Mutta tarkista toki valmistajalta.

• Tykkään
Zingonr1
  • Laddar…
Z Zingonr1 sanoi:
Mutta jos laittaa kaiteen portaiden alkuun? On myös lyhyempi kaide, jonka voi ostaa erikseen ja asentaa itse kierteeseen ylös.
Ajattele mielellään yhtä tai kahta askelta pidemmälle, jos joku onnettomuus sattuu ja ambulanssihenkilökunta tarvitsee hakea joku ylhäältä paareilla.

Ymmärrän ajatuksesi. Mutta tilarajoitusten vuoksi emme voi hankkia valtavan suurta portaita. Ja nykyään meillä on vain "tikkaat", joten tämä olisi parannus. Kysymys kuitenkin jää, voiko käännöksen asentaa yläosaan alaosan sijaan. Mutta yritän soittaa toimittajalle ja katsoa, mitä he sanovat.

Kuvasta päätellen sitä voi ilmeisesti kääntää hieman miten tahansa. Leverantören tietää!

• Tykkään
Zingonr1
  • Laddar…
Mikael_L
Tuohan ei ole porras, se on suunniteltu tikkaat ! ;)

• Tykkään
Ingenjören ja 1 muu
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L sanoi:
Det där är ju inte en trappa, det är en designad stege ! ;)
Hahaha joo mutta sitten hienompi kuin se "stege" meillä on tänään.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.