11 840 lukukertaa ·
4 vastausta
12k lukukertaa
4 vastausta
Vaihda julkisivu rappauksesta puuhun
Kyllä, sinun on oltava tarkkana, ettei rakenteeseen tule liikaa (kaksi) vesitiivistä kerrosta. Silloin on riski, että kosteutta jää seinän sisälle.
Ota selvää, miten seinä on rakennettu, ja soita sitten Isoverille tai vastaavalle eristeen valmistajalle!
Ota selvää, miten seinä on rakennettu, ja soita sitten Isoverille tai vastaavalle eristeen valmistajalle!
Puts joka on niin tyylikäs!! Ja paljon vähemmän huoltoa kuin puuverhouksella.
Miksi haluat vaihtaa? Eikö puts sovi talon tyyliin? Vai onko kyseessä vanhempi talo, jossa aiemmin on ollut puupaneeli? Mielestäni on todella tärkeää ottaa huomioon koko ulkonäkö. Olen nähnyt paljon kauhuesimerkkejä rumista, sopimattomista julkisivuista, esim. hienoja pieniä 30-luvun taloja, joissa on puuverhous, joka 70-luvulla verhoiltiin mexitiilellä, BURR!!
Miksi haluat vaihtaa? Eikö puts sovi talon tyyliin? Vai onko kyseessä vanhempi talo, jossa aiemmin on ollut puupaneeli? Mielestäni on todella tärkeää ottaa huomioon koko ulkonäkö. Olen nähnyt paljon kauhuesimerkkejä rumista, sopimattomista julkisivuista, esim. hienoja pieniä 30-luvun taloja, joissa on puuverhous, joka 70-luvulla verhoiltiin mexitiilellä, BURR!!
Minulla on, teen sitä silloin tällöin. Katso kotisivumme ja vastaukseni ketjuun: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Isolering;action=display;num=1083014601cubix sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi