On kylpyhuoneessa kantava palkki, joka on viemärikaivon tiellä. Jos viemärikaivon tulee olla hyväksytyllä etäisyydellä seinästä, vähintään 20 cm, minun täytyy sahata pois noin puolet palkista. Onko mitään oikeaa tapaa vahvistaa tätä palkkia? Vai pitääkö leikata lattia auki ja asentaa uusi palkki? Ei ole mahdollista liimata/ruuvata uutta palkkia kiinni vanhaan, koska se pitäisi myös katkaista.

Voi, miten raskasta.
En koskaan olisi heikentänyt sääntöä juuri lattiakaivon kohdalla - se onhan se paikka kylpyhuoneessa, jonka haluaa olevan jäykin. Vuotavat lattiakaivot eivät ole mitään hauskaa.

Näyttää siltä, että sinun on kuljettava pitkä ja vaivalloinen tie...

Kysyin kaveriltani, joka työskentelee kirvesmiehenä rakennustyömailla. Hän arveli, vaikka ei voinut tietenkään luvata, että koska en katkaise regeliä kokonaan, sen pitäisi kestää. Aion rakentaa ympärille lyhytpuita ja naulalevyä.

Seinällä on myös vahingoittumaton regeli, jonka etäisyys seuraavaan vahingoittumattomaan regeliin on 50 cm. Olen hieman epävarma, joten aion luultavasti lyödä levyä kiinni ja lisätä uuden metrin pituisen reglerin.

http://www.zazozora.com/anders/ror/regel2.jpg

Rakentajamme mukaan voi laittaa naulalevyn sääntöjen yläosaan. Naulaa kunnolla ankkurinauloilla. Tarkista suunnittelijaltasi, riittääkö se.

terveisin
David

Ei konstruktööriä. Olen nyt tehnyt kuten yllä kuvattu, mutta en ole ihan valmis. Täytyy vain naulata sääntö kiinni kellarista. Mutta olen tarkistanut vatupassilla ja kaksi henkilöä, jotka kuormittavat säännön reunaa, eivätkä se liiku lattiakaivon kohdalla... Vielä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.