X xl15 #16 Jäsen · Skåne · 327 viestiä 16 lok 2020 klo 10:58 xl15 Jäsen Skåne 327 viestiä 16 lok 2020 klo 10:58 #16 Sain käsiini tukevia palkkeja, 80x250 mm Ajattelin ruuviliimata ne pystysuunnassa olemassa olevien palkkien/kiskojen sivulle. PU-liima, tavallinen puuliima vai jotain muuta?
Sain käsiini tukevia palkkeja, 80x250 mm Ajattelin ruuviliimata ne pystysuunnassa olemassa olevien palkkien/kiskojen sivulle. PU-liima, tavallinen puuliima vai jotain muuta?
X xl15 #17 Jäsen · Skåne · 327 viestiä 19 lok 2020 klo 10:17 xl15 Jäsen Skåne 327 viestiä 19 lok 2020 klo 10:17 #17 Ajattelen PU-liimaa, koska pinnat eivät ole suoraan höylättyjä.
Rickard. #18 Jäsen · Riktiga Norrland · 7 416 viestiä 19 lok 2020 klo 10:23 Rickard. Jäsen Riktiga Norrland 7 416 viestiä 19 lok 2020 klo 10:23 #18 Rakennusliima tuntuu varmasti huomattavasti helpommalta ja on enemmän kuin riittävän vahva.