Sain käsiini tukevia palkkeja, 80x250 mm :D
Ajattelin ruuviliimata ne pystysuunnassa olemassa olevien palkkien/kiskojen sivulle.
PU-liima, tavallinen puuliima vai jotain muuta?
 
Ajattelen PU-liimaa, koska pinnat eivät ole suoraan höylättyjä.
 
Rickard.
Rakennusliima tuntuu varmasti huomattavasti helpommalta ja on enemmän kuin riittävän vahva.
 
  • Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.