Minulla on parveke vuodelta -76. Se joustaa hieman. Minua se ei suoraan häiritse, mutta kaverini mielestä se oli vähän pelottavaa. Joten nyt mietin, voiko sitä vahvistaa jotenkin? Mieluiten ilman että vaihdetaan kantavat palkit, jotka menevät talon sisään. En myöskään halua laittaa tolppaa alle, se näyttäisi hassulta puutarhassa.
Minulla on -76 vuodelta peräisin oleva parveke. Se joustaa vähän. Minua se ei erityisesti häiritse, mutta yksi ystäväni piti sitä vähän pelottavana. Joten nyt mietin, voiko sitä vahvistaa jotenkin? Mieluiten ilman, että vaihtaisin tukipalkkeja, jotka menevät talon sisään. Enkä myöskään halua laittaa tolppaa alle, se näyttäisi hullulta puutarhassa.
Hei! Jos tiedät, miltä seinän yllä oleva rankarakenne näyttää, voisit vetää vinotuen kummallekin puolelle parveketta ja kiinnittää sen seinän runkoon. Joudut poistamaan jonkin paneelilaudan päästäksesi käsiksi, mutta sen ei pitäisi olla mikään suurempi toimenpide.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.