Hei!

Minulla on parveke vuodelta -76. Se joustaa hieman. Minua se ei suoraan häiritse, mutta kaverini mielestä se oli vähän pelottavaa. Joten nyt mietin, voiko sitä vahvistaa jotenkin? Mieluiten ilman että vaihdetaan kantavat palkit, jotka menevät talon sisään. En myöskään halua laittaa tolppaa alle, se näyttäisi hassulta puutarhassa.

Kiitos ja hei!
Vanha parveke puurimoilla, rakennettu vuonna 1976. Näkymä alhaalta, parvekkeen alla epätasaisen oloista. Keltainen talon seinä taustalla. Puunen parveke alapuolelta, jossa näkyy vanhat rakenteet ja johdot.
 
S
Crickster Crickster sanoi:
Hei!

Minulla on -76 vuodelta peräisin oleva parveke. Se joustaa vähän. Minua se ei erityisesti häiritse, mutta yksi ystäväni piti sitä vähän pelottavana. Joten nyt mietin, voiko sitä vahvistaa jotenkin? Mieluiten ilman, että vaihtaisin tukipalkkeja, jotka menevät talon sisään. Enkä myöskään halua laittaa tolppaa alle, se näyttäisi hullulta puutarhassa.

Kiitos ja hei!
[kuva] [kuva]
Paksunna nykyisiä tukipalkkeja.
 
  • Tykkään
Crickster
  • Laddar…
Hei! Jos tiedät, miltä seinän yllä oleva rankarakenne näyttää, voisit vetää vinotuen kummallekin puolelle parveketta ja kiinnittää sen seinän runkoon. Joudut poistamaan jonkin paneelilaudan päästäksesi käsiksi, mutta sen ei pitäisi olla mikään suurempi toimenpide.
 
  • Tykkään
Crickster
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.