Heippa kaikille!

Ajattelin valaa valkoisen/vaaleamman betonityötason, ja ajattelin käyttää Weberin exm 702:ta ja titaanidioksidipigmenttiä sen värjäämiseen. Käsittääkseni pigmenttiä pitäisi käyttää 2-6 % sementin painosta seoksessa, mutta en millään löydä kuinka monta kiloa sementtiä seoksessa on. Tietääkö joku?

Oletko tarkistanut sekä säkin että nettisivun?

Kyllä molemmat ja joko olen täysin sokea tai sitten se ei ole siellä, olen lukenut sen vaikka kuinka monta kertaa nyt.

Tässä on linkki betoniin, jos voisit löytää sen:

http://www.weber.se/betong-cement-vagglagning/produkter-och-system/expanderbetongelementfog/weber-exm-702.html

Viimeksi muokattu:
K
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Mackeri
  • Laddar…
Kyllä, olen valanut joitakin testinäytteitä eri prosenttiosuuksilla, mutta en ollut tyytyväinen mihinkään niistä, en saanut niistä tarpeeksi vaaleita.

Olen nähnyt, että Weberillä on valkobetoni ja olen päättänyt kokeilla sitä sen sijaan, mutta on ollut hieman ongelmia löytää rakennusliike, joka sitä myy. Joten täytyy kai katsoa, voisiko joku tilata muutaman säkin kotiin, kuten kirjoitatkin, kiitos vastauksesta vaikka se tulikin vähän myöhään :)

K
Kikka vaalean betonin saamiseksi on, että mitä vähemmän betoniin lisätään sementtiä, sitä vaaleampi se on. Tavallinen hienobetoni sisältää vain 5 kg, mutta sitä on vaikeampi työstää, koska se ei valu. Jos haluaa todella vaaleaa, on valkoinen ihanteellinen aloituskohta. Olen valanut heidän valkobetoniaan ilman väriaineita, ja siitä tulee todella valkoinen, koska kiviaines on dolomiittimurskaa. Ei ollut ongelmia tilata sitä kotiin, mutta vähintään 10 säkkiä piti ostaa, koska ne valmistetaan tilauksesta. Kauppiaani ei halunnut säkkejä varastoon, koska he eivät tienneet, pystyvätkö myymään ne, joten piti ostaa 10 tai ei ollenkaan :)

miten kävi. jokin kuva?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.