582 lukukertaa ·
2 vastausta
582 lukukertaa
2 vastausta
Vaahtereriste kattoon
Eli suihkuta kattoon polyuretaanivaahtoa raakaponttia vasten perinteisen mineraalivillan sijasta. Etuna on, että se eristää noin puolella samalla eristysarvolla, mikä meidän tapauksessamme on todella arvokasta.
Tämän pitäisi olla "todella hyvää" niiden mukaan, joiden kanssa olen puhunut ja jotka myyvät sitä. Ainoa haittapuoli on hinta, noin kaksinkertainen. Mutta miten se on käytännössä, esimerkiksi kosteuden kannalta? Voiko tulla homeongelmia? Muita ongelmia?
Tämän pitäisi olla "todella hyvää" niiden mukaan, joiden kanssa olen puhunut ja jotka myyvät sitä. Ainoa haittapuoli on hinta, noin kaksinkertainen. Mutta miten se on käytännössä, esimerkiksi kosteuden kannalta? Voiko tulla homeongelmia? Muita ongelmia?
Katso myös ominaisuuksia mahdollisessa palossa. Ei halua rakentaa sisään materiaaleja, jotka kiihdyttävät paloa ja/tai vapauttavat myrkyllisiä kaasuja.maskeradeproggaren sanoi:
Eli suihkuta katto polyuretaanivaahdolla raakapontta vastaan perinteisen mineraalivillan sijaan. Etuna on, että se rakentaa noin puolet samalla eristysarvolla, mikä meidän tapauksessa on todella arvokasta.
Tämä pitäisi olla "todella hyvä" niiden mukaan, joiden kanssa olen keskustellut ja jotka myyvät sitä. Ainoa haitta on hinta, noin kaksinkertainen. Mutta kuinka käytännössä, esimerkiksi kosteus? Voiko tulla homeongelmia? Muita ongelmia?
Klikkaa tästä vastataksesi