Parhaillaan pystyttämässä sisäseinää ja olen purkanut osan, joten mitä on jäljellä, on ylä- ja alareuna sekä kantava tukipuu kummallakin puolella.

Nyt sattuu olemaan niin, että YKSIKÄÄN näistä tukipuista ei ole linjassa keskenään vaan ne "osoittavat" hieman eri suuntiin. Seinä on 340 cm pitkä ja ero on noin 3-4 cm. Ajatus on, että asetan "tukirunkoni" "sopivalla" tavalla olemassa olevaan rakenteeseen, koska ei ole annettuja viitepisteitä.

Kysymys on, kuinka paljon minun pitäisi yrittää saada suorat kulmat muihin seiniin? Onko sillä jotain merkitystä (siis voiko sen koskaan havaita ilman mittaamista), että ero on 3-4 cm 340 cm seinällä, puhumme tyypillisesti noin +- ½ astetta, joten onko siitä syytä huolehtia?

Ei ole niin, että aion kalustaa kulmia suorakulmalla ;)

Tärkeintä mielestäni on saada sisäseinä pystysuoraan.

apotekarnes
Yksi asia, jonka olen oppinut remontoinnista ja uudelleenrakentamisesta, on olla välittämättä pienistä vinouksista liikaa. Se, mikä näyttää aivan kamalalta, kun käyttää mittanauhaa, ei usein näy ollenkaan, kun työ on valmis. Olen samaa mieltä aiemman puhujan kanssa: Varmista vain, että reitti on pystyssä.

b8q sanoi:
Tärkeintä mielestäni on saada sisäseinä pystysuoraan.
Joo, näyttää vähän hauskalta, kun taulut kallistuvat ulospäin alareunasta. :)

apotekarnes
Toisaalta se onhan edullisin menetelmä itse sulkeutuville oville.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.