tarvitsen apua, kun suunnittelen laittavani neljänneslistoja paneelihuoneen nurkkiin, mutta huomaan nyt, kun olen asentanut paneelilistan, että 9x9 neljänneslista työntyy rumasti esiin sekä siinä, missä paneelilista kohtaa nurkassa että siellä, missä se loppuu suorana, kuten seinän peitelistassa. Onko jollain vinkkejä mielellään kuvan kanssa, kuinka voisin viimeistellä siististi?

Kaksivärinen paneeliseinä, yläosa tummanvihreä, alaosa vaalea, valolista paneelien välissä.

Ei näy päätepisteitä tai kulmia

Kulmassa on pitkästi vasemmalle @vanpire
Viimeistelyjä en ole vielä tehnyt, joten pyydän apua ennen kuin asennan ne esimerkiksi kuvan vasempaan sisänurkkaan. Näet kuitenkin hyvin pienen listan, johon sen pitäisi liittyä. Pesuallas tulee tähän "kulmaan", joten näet mitä olen tehnyt.

Laitatko kvartsilista sekä kulmiin että listaa vasten siis?

Eli pystysuorasti kulmissa peittääkseni sen, että saha hieman vielä heiluu. Aluksi en ajatellut käyttää kvartsilistaa, mutta kun kokeilin sitä, pidin siitä, kuinka se teki kulmista tyylikkäät ja täyteläiset siellä, missä paneeli ja lista kohtaavat. Kuitenkin, kun ensin asensin rintalistan ja sitten kiinnitin kvartsiurat, huomasin, että ne ulkonevat rintalistan ulkopuolelle. Ehkä täytyy ottaa kuva huomenna, kun olen takaisin talossa.

richardtenggren
Kaiverra neljänneskeppiin niin, että se sopii rintalistan profiiliin?

@richardtenggren Vain huipulla tarkoitatko silloin?

Ehkä tehdä uudelleen ja tehdä oikein on totta. Poista ja aseta kloss (hylla pitäisi maata sen päällä). Kaduin, etten vain ruuvannut listaa...

Kulma, jossa sininen seinä ja valkoinen lista kohtaavat. Seinän reunassa on valkoista maalijälkeä.

richardtenggren
Kyllä, jos vuolet kvartsisauvan kärjen niin, että se sopii rintalistan profiiliin, jotta et näe mitään näkyvää päätypuuta?

• Tykkään
MmeMim
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.