Ostin juuri työtason, jota käytetään askartelu- ja kunnostuspenkkiin kellarissa. Se oli halvempaa laatua, mutta laatu oli huonompi kuin odotin.

Pystynkö sietämään näitä vaurioita vai pitääkö minun raahata se takaisin myymälään? (Kyllä, tiedän, ette voi päättää sitä. Haluan vain vähän mielipiteitä.)

Olin ikään kuin odottanut pieniä rakoja, kuten ensimmäisessä kuvassa, en rumia korjauksia ja koloja. Ajattelin hioa ja öljytä sen tänään, mutta nyt minun täytyy miettiä hieman. Pahin on oksankohta toiseksi viimeisessä kuvassa.

Lopuksi yleiskuva.

Puulevy, jossa on huomattavia saumoja ja puun sävyeroja; pinnassa näkyy vaurioita tai puutteita laadussa.
Halpa puinen työtaso, jossa on näkyvä halkeama ja epätasainen pinta, kuvattuna läheltä. Sopii kuvaus huonosta laadusta ja mahdollisesta palautuksesta.
Halkaisun vaurio bänkskivassa, selvät halkeamat vaneerien välillä.
Lähikuva vaalean puisen bänkskivan pinnasta, jossa selkeä liitoskohta ja halkeama.
Lähikuva puutasosta, jossa näkyy vaalea korjattu kohta ja puun syyt.
Lähikuva bänkkilevyssä olevasta vauriosta tai halkeamasta, joka korostaa levyn huonompaa laatua.
Bänkskivan, jossa on halkeamia ja solmuja, jotka korostavat puun heikkoa laatua.
Avoimella alueella puinen työtaso, jossa on vaurioita ja oksakohtia, ylhäältä katsottuna. Valoa heijastuu pinnalta.

Fulkemisten
Oliko se todella halpa? Liimapuulevyillä on yleensä etu- ja takapuoli. Epäilen valitettavasti, että tämä taitaa olla paras puoli?

Fulkemisten Fulkemisten sanoi:
Oliko se erittäin halpa? Liimapuulevyillä on yleensä etu- ja takapuoli. Pelkään valitettavasti, että tämä saattaa olla paras puoli?
Tuhat lappu meni siihen. Se on vähemmän kuin esim. Ikea, mutta ei pikkurahaa. (Tosin emme juo kahvia...) Toinen kulma on pyöristetty, joten mihin suuntaan sen pitäisi olla, on ennalta määrätty.

ullet
Korjaukset eivät ehkä ole paljoakaan sanottavaa sen hintaluokan levyssä, mutta olisin kyllä palannut sen kanssa takaisin oksankohtien takia - mielestäni ne olisi pitänyt täyttää samalla tavalla kuin muutkin korjaukset, jotta laatu olisi hyväksyttävä.

Rickard.
Vaikka levy olisi halpa, mielestäni laatu on liian huono, hieman oksia ja pieniä halkeamia on ok, mutta en halua kemiallista puuta enkä reikiä.

Sanottakoon, että olisin asentanut sen ja unohtanut sen, ellei se olisi ostettu naapurustosta.

Hmm, käänsin sitä ja toinen puoli on itse asiassa hienompi. Mutta sitten oli se reunajuttu. Minun on varmaan vaikea saada aikaan siistiä pyöristystä omin päin.
Puupalan kulma, suorakulmainen reuna tarkastelun kohteena.

Rickard.
Onko pyöristys tärkeää sinulle? Muutoin vedä hiekkapaperilla kierros pehmentääksesi reunaa hieman ja ota penkki käyttöön (y)

• Tykkään
NoiseMaker
  • Laddar…
Fulkemisten
Vaikea sanoa. Sinun on varmaan päätettävä itse. Vähän niin, että maksaa sen verran kuin maistuu, mutta ei ihan totta. Se, joka minulla on keittiössä, maksoi yli kaksituhatta metri. Se, joka minulla on kodinhoitohuoneessa, maksoi 995:- kahdesta metristä. On eroa, mutta kodinhoitohuoneen ei ole niin rumia korjauksia, mutta minun piti valita paras pinosta. Jos sinun on kolme metriä, se on ehkä mitä voi odottaa 350 kr/metri? Miten aiot käyttää levyä? Jos naarmut ja tahrat tulevat heti, olisin varmaan jättänyt sen erityisesti, jos alapuoli on parempi. Hio reuna.

• Tykkään
NoiseMaker
  • Laddar…
Käsihöylä/sähköhöylä reunan viistämiseen tai yläjyrsin pyöristämiseen.

• Tykkään
NoiseMaker
  • Laddar…
Yksi kierros jyrsimellä, viilalla tai hiomapaperilla ja sitten muutama kierros öljyllä, niin se on täydellinen(y)

• Tykkään
NoiseMaker
  • Laddar…
Kiitos inputista. Pehmennän kulman ja käytän alapuolta.

• Tykkään
tttomten
  • Laddar…
Mikä loistava tilaisuus perustella uuden koneen ostamista;)

• Tykkään
NoiseMaker ja 1 muu
  • Laddar…
A AndersS sanoi:
Mikä loistava tilaisuus perustella uuden koneen ostamista;)
Minulla on itse asiassa yksinkertainen käsijyrsin, jota aion yrittää käyttää.

• Tykkään
AndersS
  • Laddar…
Mutta mitä hittoa, sinähän olet melkein tehnyt sen valmiiksi jo(y)
Mutta eikö sinun pitäisi kokeilla viistää reunaa, ehkä sähköhöylä;)

• Tykkään
NoiseMaker
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.