Onko kellään tuoreita hintatietoja koskien rappausta (työ ja materiaali (paksurappaus)) kevytbetonitaloon?

Kiitos etukäteen!

Janne

Maksoimme 45000:- + alv saadaksemme kevytbetonitalomme uudelleen rappaukseen. Talo on 120 neliömetriä pohjaltaan, ja siihen sisältyi myös osittain tasoitusrappaus ennen ruiskutusta sekä KAIKKIEN vaurioiden korjaus julkisivussa ja kellarissa. Tähän hintaan laskun mukaan työvoimakustannukset ovat 35000:- sis. alv, materiaalit sis. alv noin 20000:-. Työkustannusten maksimimääräinen kotitalousvähennys on 10500:-. Ota yhteyttä, jos haluat kuvia tai lisätietoja ;)

Valitettavasti minulla on hieman vaikeuksia maallikkona yhdistää tietosi kysymykseeni. Kuinka monta työtehtävää on samoja ja miten materiaalinkulutusta voidaan verrata?

Ne tiedot, jotka olen onnistunut löytämään foorumilta (ei kuitenkaan perusteellista hakua), osoittavat hinnan olevan reilusti yli 500 kr/neliömetri.

Janne

Voin valitettavasti heti sanoa 2m hintaa. Tämä vaihtelee myös melko paljon sen mukaan, missä päin maata olet. Mutta muistaakseni he mainitsivat noin 300:-/m2. (Tuo hinta oli vain talon ruiskutusta varten, siis värjäystä laastilla.) Joten joillakin korjaustöillä ja tasoituksella 500:-/m2 voi olla kohtuullinen. Mitä materiaalinkulutukseen tulee, olen myös amatööri ;) En tiedä, kuinka monta kiloa laastia ym. meni.

Sitten olemme molemmat vähän lost siis ;-). Mutta kiitos tiedoista, ne antavat kuitenkin vihjeen.

Janne

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.