Hei

Kysyn, jos jollakulla on hyviä ideoita, mitä voin tehdä tämän kanssa, katso kuva kolloksestani. Käytän itse savupiippua ja siksi en voi poistaa sitä. Maalata vain valkoiseksi?
Vanha savupiippu huoneessa, vieressä puulaudat. Seinissä näkyy kuluneita pintoja, savupiipun ja seinän väliin kaivataan ideoita.
Vanha savupiippu, jonka osittain rapistunut sininen maali, sekä keltainen saha sen edessä. Seinän ja piipun välinen tila näkyvissä.
Onko jollakin hyvä ajatus siitä, mitä voisin tehdä savupiipun ja seinän väliselle tilalle, kuva
Seinä- ja savupiippurakennelma, jossa on lapio ja musta säkki. Rakenteilla oleva tila, jossa näkyy puusta tehty väliseinä.

Millaisessa huoneessa se on?
Valkoinen on aina tyylikäs, ehkä muutama massiivipuuraflaatti "syvennykseen".

Minulla on samanlainen keittiössä, halusin sen aluksi näkyväksi, mutta se ei vain toiminut, oli liian kamalaa, asensin teräsvahvikkeita ja kipsilevyjä ja väärennettyjä tiilejä päälle, siitä tuli todella hieno, mutta kallis, itse asiassa minulla on sisäänrakennettu "maustehylly" samalla ovella kuin muu keittiö, sellaisessa syvennyksessä, jossa olen puhdistanut oikean tiilen näkyviin avattaessa.

Se on makuuhuone, noin 25-30 kmv, ollut joku hylly.. mutta minusta on vaikea tietää.

Hyllyihin tarkoitin siellä missä saha on, nurkassa missä lumilapio on on pahempi, voisi tehdä jonkinlaisen ulosvedettävän vaatekaapin, kiskoilla tyyliin autotallinovi tai IKEA BILLY pyörillä, tai mikä sinne nyt mahtuukaan, säilytystila on aina käyttökelpoinen.

Ehkä sellainen enemmän tai vähemmän kokoon taitettava varavuode sopisi sinne..

• Tykkään
CecAndersson
  • Laddar…
Kyllä, se voisi olla jotain. Kiitos vinkistä!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.