Hei! Minulla on kotona hiiriä ja ne viihtyvät keittiökaappien alla. Laitoin uudet lattiat ja keittiön kesällä - ja kun olen uusi talonomistaja, en tullut ajatelleeksi, että tarvitsin tiivistää pitääkseni hiiret poissa. Olen tiivistänyt raon lattian ja seinän välissä kivivillalla, mutta en muuta, ja olen melko varma, että sieltä hiiret tulevat sisään. Tänä iltana pyydystin kaksi hiirtä vartin välein noin tunnin kuluttua siitä, kun olin laittanut esille kaksi pyydystä keittiökaappien alle.

Nyt kysymykseeni. Minulla ei ole mahdollisuutta irrottaa keittiökalusteita - mutta sokkelit ovat löysällä, joten voin irrottaa ne. On kuitenkin ahdasta ja vaikeapääsyistä päästä tiivistysruiskulla tiivistäessäni. Onko kenelläkään vinkkejä, mitä voisin tehdä tiivistääkseni?

Hiiret syövät tiensä läpi saumoista valitettavasti. Puu- tai muovilista, jonka liimaat kiinni, on parempi. Sitten sinun on myös tiivistettävä talo ulkopuolelta.

• Tykkään
cpalm
  • Laddar…
S Småbrukaren sanoi:
Hiiret syövät valitettavasti saumojen läpi. Puulista, jonka liimaat kiinni, on parempi. Sitten sinun täytyy tiivistää taloa myös ulkopuolelta.
Ok hyvä tietää! Listan voin varmaan asentaa sinne. Kiitos paljon! Aion maalata julkisivun uudelleen ja vaihtaa melko paljon paneelia siihen, kun tulee lämpimämpää, joten aion varmistaa sen tiivistämisen sitten myös. Sitten minulla on ryömintätila melkein koko talon alla - onko sinulla vinkkejä, miten sen voisi parhaiten tiivistää?

Se riippuu vähän siitä, kuinka kostea/tuulettuva paikka on, mutta helpointa on käyttää jotain levymateriaalia, kuten vaneripaloja tai öljykarkaistua levyä. Uretaanivaahto kaikkien putkiläpivientien ympärillä.

Hiiret tulevat hieman epätoivoisiksi talvella, joten ne eivät luovuta heti ensimmäisellä kerralla.

S Småbrukaren sanoi:
Se riippuu vähän siitä, kuinka kostea/ilmastoitu tila on, mutta helpointa on käyttää jotain levy materiaalia, kuten vaneri palasia tai öljykarkaisulevyä. Polyuretaanivaahtoa kaikkien putkijohtojen ympärille.

Hiiret epätoivoituvat talvella, joten ne eivät luovuta heti.
Mahtavaa, sitten hankin jotain sellaista paikalle. Kiitos avusta!

P prunila sanoi:
Hei! Olen saanut vähän hiiriä kotiini ja ne viihtyvät keittiökaappieni alla. Laitoin uudet lattiat ja keittiön kesällä - ja koska olen uusi talonomistaja, en tullut ajatelleeksi, että minun tarvitsi tiivistää pitääkseni hiiret loitolla. Olen tiivistänyt lattian ja seinän välisen raon kivivillalla mutta en sen enempää, ja olen melko varma, että sieltä hiiret tulevat sisään. Tänä iltana pyydystin kaksi hiirtä varttitunnin välein noin tunti sen jälkeen, kun olin laittanut kaksi loukkua keittiökaappien alle.

Nyt kysymykseni. Minulla ei ole mahdollisuutta poistaa keittiökalusteita - mutta sokkelit ovat löysät, joten ne voin poistaa. On kuitenkin ahdasta ja vaikeapääsyistä päästä tiivistämään massaustykin kanssa.
Onko jollakulla vinkkejä mitä voisin tehdä tiivistääkseni?
Teräsvilla tai osta teräsvillaa tarkoitettu rotille ja hiirille. Mahtava tuote.

N Nickesågen sanoi:
Teräsvilla tai osta teräsvillaa, joka on tarkoitettu rotille ja hiirille. Kanonprodukt.
Kiitos! Katsoin sitä ja se vaikuttaa todella hyvältä.

pieni metallikulma

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.