Hei

meillä on silta, joka johtaa navettaan, ja se on alkanut menettää rappausta. Alla on joissakin osissa hieman löysää ja toisissa osissa tiukempaa. Yhdistettynä kivillä. Onko paras tehdä seuraavaa. 1. koputtaa pois kaikki löysä 2. pohjustaa 3. kiinnittää raudoitus 4. betoni. Olisiko vielä parempi, jos kohdan 2 ja 3 välissä laitettaisiin myös ohut raudoitusverkko? Ehkä myös asentaa useita pitkiä maakiiloja betonin läpi maahan? Eräs tuttava sanoi, että purkaisin kaiken ja tekisin täysin uuden, mutta toisaalta haluan säilyttää vanhan ilmeen, enkä tiedä miten ramppi reagoisi. Siellä ei ole jauhoa enimmäkseen alla, vaan betonia yhdistettynä suurempiin kiviin. Kiitos kaikesta mahdollisesta inputista.

• Uppmurrettu betoniseinä, jossa on halkeamia ja kulunut pinta, vieressä kukkalaatikko punaisilla kukilla ja taustalla vihreitä puita.
Mikä hieno rännebro :D! (Vaikka se ilmeisesti sinun murteellasi on 'brygga'.)
Tuttusi, joka sanoo, että sinun pitäisi purkaa se? Sano hänelle minulta, että hän on kulttuuriton barbaari, jota on oikeastaan vähän sääli, koska hän ei ole ymmärtänyt, kuinka kätevää on voida ajaa rännet / loftet ylös.

En ole rappaus-asiantuntija, mutta luulen, että kaikki rappaus on tässä tilanteessa hyvä rappaus. Haluat suojata betoni/kivirakennetta kosteudelta ja siten estää pakkasrapautumista talvella.

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit sanoi:
Mikä hieno rännebro :D! (Vaikka se ilmeisesti kutsutaan 'brygga' omalla murteellasi.)
Ystäväsi, joka mielestäsi pitäisi purkaa se? Terveiset hänelle minulta, että hän on kulttuuriton barbaari, jota on oikeastaan vähän sääli, koska hän ei ole ymmärtänyt, kuinka kätevää on päästä ajamaan ylös rännelle / ullakolle.

En ole rappaamisen-asiantuntija, mutta mielestäni kaikki rappaus on hyvää rappausta tässä tilanteessa. Haluat suojata betoni-/kivirakenteen kosteudelta ja siten pakkasrapautumiselta talvella.
Kyllä, haluan pitää sen sellaisena kuin se on pohjimmiltaan. Luuletko, että vahvistamisideani voivat olla ok? Ehkä hieman liioiteltua, mutta parempi niin mielestäni.

B boffe2016 sanoi:
Kyllä, haluan pitää sen sellaisena kuin se on pohjimmiltaan. Uskotko, että vahvistusideani voivat olla ok? Ehkä vähän liioiteltuja, mutta mielestäni parempi niin.
Rännebro oli minulle uusi, kiitos.

Ei näytä olevan uusi halkeama kuvassa ainakaan. Olisin koputtanut ja harjannut pois kaiken irtonaisen materiaalin. Tarvittaessa käy läpi painepesurilla. Sekoita vähän A- tai B-lujaa, riippuen siitä kuinka kovan ajattelet olemassa olevan pinnan olevan.

Jotta laasti pysyisi paremmin, voit sekoittaa primerin sementistä ja vedestä ja levittää sen ennen rappausta.

Jos haluat saada uuden rappauksen näyttämään vanhemmalta, voit likaa sen maalla ennen kuin se kuivuu, sekoita vettä ja maata ja levitä suoraan. Pese pois muutaman päivän kuluttua, niin rappaus näyttää vanhalta.

• Tykkään
boffe2016
  • Laddar…
C Carl Johansson sanoi:
Se ei näytä olevan uusi halkeama kuvassa ainakaan. Olisin koputtanut ja harjannut pois kaiken irtonaisen materiaalin. Jos tarvitaan, käy läpi korkeapainepesurilla. Sekoita vähän A- tai B-laastia riippuen siitä, kuinka kova luulet olemassa olevan pinnan olevan.

Jotta laasti tarttuisi paremmin, voit sekoittaa primerin sementistä ja vedestä, jota sivelet ennen rappausta.

Jos haluat saada uuden rappauksen näyttämään vanhemmalta, voit likaista sen maalla ennen kuin se on kuivunut, sekoita vesi ja maa ja levitä suoraan. Pese pois muutaman päivän kuluttua niin rappaus näyttää vanhalta
Kiitos paljon panoksestasi. Kaikki on iloksi. Primeria varmasti käytetään. Tuo maa kuulosti hyvältä. Mitä olen tähän mennessä nähnyt, näyttää siltä, että itse rappaus on irronnut vanhan yläpuolella olevan halkeaman vuoksi joka näkyy. Täytän sen laastilla.

B boffe2016 sanoi:
Kiitos paljon inputista. Kaikki on iloa. Primer varmasti tulee. Ne maa-asiat kuulostivat hyviltä. Tähän mennessä näyttää siltä, että itse rappaus on irtoamassa vanhan halkeaman vuoksi ylhäällä, joka näkyy. Korjaan sen laastilla.
halkeama näyttää vanhalta ja voit varmasti helposti korjata sen laastilla. Mukava projekti sinulla!

B boffe2016 sanoi:
Kiitos paljon inputista. Kaikki on iloa. Primer varmasti tulee. Ne maa-asiat kuulostivat hyviltä. Tähän mennessä näyttää siltä, että itse rappaus on irtoamassa vanhan halkeaman vuoksi ylhäällä, joka näkyy. Korjaan sen laastilla.
Siitä tulee varmasti hyvä, g

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.