Hei, Me aiomme asentaa avotakan insertillä taloomme, jota remontoimme, ja tämä tulee painamaan 1,2-1,5 tonnia.

Takan tulisi olla kulmassa, katso PDF, ja lattiahirsi on kuvan vasemmalla puolella olevaa seinää vasten, ja muiden perustuksen hirren välinen cc-mitta on 1,2 m. Hirsien koko on 15-20 cm. Olen piirtänyt kuvaan lecaharkkoja tukien mutta en usko, että se riittää. Miten te olisitte tehneet, jotta olisitte täysin varmoja, että perustus kestää takan?

R Rick. sanoi:
Hei, Aiomme asentaa taloomme avotakan sisustuksen yhteydessä ja tämä painaa 1,2-1,5 tonnia.

Takan pitäisi sijaita nurkassa, katso PDF, ja siellä on lattian palkki vasemmalla olevassa seinässä kuvassa, ja muiden runkopalkkien välinen etäisyys on 1,2 m. Palkkien mitat ovat 15-20 cm. Olen piirtänyt lecaharkkoja tukipilareiksi kuvaan, mutta en usko, että se riittää. Miten te olisitte varmistuneet siitä, että perustus kestää takan painon?
Onko joku, joka osaa vastata?

Laita piirustus kuvana sen sijaan..

Edit: en tiedä yleisesti miten tehdään, mutta minun Keddy Superfire, joka on muurattu kevytbetonista, jossa savupiippu (yksikerroksinen talo) on kiukaan päällä, on muurattu maasta ylöspäin lattian läpi ...

R Rick. sanoi:
Hei nyt olen lisännyt kuvan, joten voitte vastata!

• Piirustus takan suunnitelmasta, sisältäen ylä- ja sivunäkymät, mittakaavamerkinnöillä ja mittatiedoilla. Mukana palavan tulen symbolit.
Hei, Aiomme asentaa takan insertillä taloomme, jota remontoimme, ja tämä tulee painamaan 1,2-1,5 tonnia.

Takan tulisi olla kulmassa, katso PDF, ja vasemmalla seinää vasten on lattiapalkki, kuvan muissa perustan lattiapalkit ovat 1,2 m välein. Palkkien mitat ovat 15-20 cm. Olen piirustanut lecaharkot tukeiksi kuvaan, mutta en usko, että se riittää. Miten tekisit varmistaaksesi, että perustus kestää takan painon?

• Piirustus, joka näyttää tulisijan kulmassa, mittoineen ja rakenteineen, mukaan lukien leca-lohkot tukena ja erilaisten palkkien sijoittelu sekä mitat.
Cheesen
Miten pohja on perustuksen alla? Jos se liikkuu, kaikki piirustukset kaatuvat.

Cheesen Cheesen sanoi:
Miten on alusta perustan alla? Jos se liikkuu, kaikki piirustukset kaatuvat.
Hei se on maa / sora.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.