Marge 30000:- letkulle ja pellille kuulostaa kalliilta, 90m2
pellistä ja 20mm letkusta maksoin 8400:-

Kasettien osalta ne eivät ole ainoastaan kalliita, on myös suuri riski alas roikkumiselle, mikä johtaa huonoon lämmönsiirtoon.
 
Ekke -> Se ei ole vain slangin + plåtar, se sisältää myös kaiken muun tarvittavan (muuntajayksikkö, huonetermostaatit, ohjaimet, shuntar ja mitä kaikkea onkaan...)
 
Bob_the_builder
Ekke sanoi:
Marge 30000:- för slangen o plåten låter dyrt,för 90m2
plåt o slang 20mm gav jag 8400:-
Var köpte du detta, Ekke? Låter som rena stöldgodset! ;D
 
Ihan tavallinen rakennustukkukauppias S-vallissa, ehkä minun pitäisi alkaa diilaamaan materiaalia teille, jotka ette ole saaneet niin hyviä hintoja? ;D
 
Kysymys on vapaa ja vastaus otetaan vastaan sellaisena kuin se saadaan!! ;D
Ei! Mutta voit aina ostaa minun kautta! ;D
 
Muuten, Stefan Forslund, olet todella merkillinen kaveri
ensin meilaat ja soitat minulle kymmeniä kertoja ja haluat että
autan sinua koneurakoitsijan kanssa, kun sitten teen
sen, et vastaa puhelimeen, vaikka tämä urakoitsija
on soittanut sinulle useita kertoja?! :o :-/ Mitä oikein
haluat ??
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.