Hei Olen aloittanut kellariprojektini ja ajattelin jatkaa tässä sen sijaan, että aloittaisin uuden ketjun.
Tänään aloitin vanhan laatan purkamisen, se meni todella nopeasti pannuhuoneessa ja WC:ssä (6-10 cm ja raudoitettu betoni).
Huomenna kokeilen kuljetushihnaa, jonka pitäisi auttaa minua kuljettamaan kaikki vanha betoni ja savi ikkunan kautta kottikärryyn ja sitten 6 m suoraan konttiin, saapa nähdä, sain tämän idean työkaverilta hehe hauskaa vai mitä.
Ajattelin tehdä itse purkamisen, kaivamisen ja sitten teen näin
1- suodatinkangas
2- Leca-sorat 5-10
3- kaksi kappaletta 100 mm styroksia S100, yhteensä 20 cm eristystä
4- muovi
5 - lämmitysputket asentaa pätevä. Mitä mieltä olette?
6- Betonilaatta 8 cm, aion vuokrata pätevän ja sekoitan betonin itse. Olen puhunut vakuutusyhtiön kanssa, ja he sanoivat, että vesi, sähkö ja betonin valaminen, joka peittää sähkö- tai vesiputkia, täytyy tehdä pätevän henkilön toimesta, muuten riskinä on menettää korvaus asennusvaurioissa ja sellaisissa.
Vuokraa sekoitin niin pääset eroon huolista. Huonot välineet vain turhauttavat. Mutta jos nyt ostat, huolehdi siitä. Puhdista se pienillä kivillä käytön jälkeen. Ja jos haluat säästää, tee betoni itse, tilaa kotiin valupesu ja pientä sepeliä sekä tavallista standardisementtiä, niin rahaa jää yli "oikean" sekoittimen ostamiseen.
Kiitos, mutta minulla ei ole hiekkaa tai soraa, olen tilannut valmiiksi sekoitetun karkean betonin. Haluan tarkistaa, kuinka paljon aikaa (tai kuinka monta sekoitusta betonimyllyssä) tulee vieväksi valetakseni 6 neliömetrin kokoisen huoneen, jossa laatta on 10 cm paksu. Kiitos avusta
Tulee siis noin 600 litraa, joten se on noin 12 rumpua, joista jokainen on noin 50 litraa. Jos kyseessä on 240-volttinen pieni sekoitin, määrä todennäköisesti kaksinkertaistuu, koska sekoittimet eivät kestä painoa. Kun valoin, lainasin kolme isompaa sekoitinta ja sain kaksi hyvää ystävää avuksi. Siitä huolimatta oli melko kiireistä tiivistää ja valaa, lastata sekoittimeen jne. Hiukan suurempaa kuin mitä suunnittelet... noin 14 neliömetriä ja 15 cm paksua. 2,1 kuutiota. Seuraavalla kerralla tilaan valmiiksi sekoitettuna...