43 951 lukukertaa ·
39 vastausta
44k lukukertaa
39 vastausta
Tilavuus betonimyllystä?
Hei kaikille,
Nyt en ole ihan varma, onko tämä oikea paikka ja kysyä, mutta toivon kuitenkin, että joku kokenut voi vastata tähän,
Olen ostanut 165L betonimyllyn ja mietin, kuinka monta 25KG betonisäkkiä siihen mahtuu? samoin onko sekoitusaika 10 minuuttia vai enemmän?
Suurkiitos avusta.
Ystävällisin terveisin
Nyt en ole ihan varma, onko tämä oikea paikka ja kysyä, mutta toivon kuitenkin, että joku kokenut voi vastata tähän,
Olen ostanut 165L betonimyllyn ja mietin, kuinka monta 25KG betonisäkkiä siihen mahtuu? samoin onko sekoitusaika 10 minuuttia vai enemmän?
Suurkiitos avusta.
Ystävällisin terveisin
Noin 12 litraa per säkki. Sitten en ajaisi täyteen, sillä siitä tulee melko hutera.
Sent from my A500 using Byggahus
Sent from my A500 using Byggahus
Vähän alle puolet rummun tilavuudesta on yleensä hyvä. Sinun tapauksessasi ehkä 5-6 kpl 25 kg säkkiä.
Jos et ole käyttänyt betonimyllyä ennen ja se on halvempaa mallia, muista ettet koskaan käynnistä konetta täydessä rummussa, jos olet sammuttanut sen. Silloin kondensaattori voi hajota, koska halvempien mallien ei riitä vääntöä, jotta ne voisivat käynnistää täyden rummun.
Jos et ole käyttänyt betonimyllyä ennen ja se on halvempaa mallia, muista ettet koskaan käynnistä konetta täydessä rummussa, jos olet sammuttanut sen. Silloin kondensaattori voi hajota, koska halvempien mallien ei riitä vääntöä, jotta ne voisivat käynnistää täyden rummun.
Talon omistaja
· Skåne
· 177 viestiä
Käynnistä mikseri, lisää sora & hiekka, lisää vettä. Kokeile ilman cementtiä, huomaat, kun se valuu yli. Silloin olet löytänyt työtilavuuden ylärajan.
Tombolan tulee kallistua, kun sekoitusta suoritetaan.
Puhdista mikseri huolellisesti sekä sisältä että ulkoa työvuoron jälkeen, niin siitä on iloa moniksi vuosiksi.
Tombolan tulee kallistua, kun sekoitusta suoritetaan.
Puhdista mikseri huolellisesti sekä sisältä että ulkoa työvuoron jälkeen, niin siitä on iloa moniksi vuosiksi.
Kiitos, mutta minulla ei ole hiekkaa tai soraa, olen tilannut valmiseoksen karkean betonin. Haluaisin tarkistaa, kuinka paljon aikaa (tai kuinka monta sekoitusta betonimyllyssä) menee huoneen kooltaan 6 m² ja 10 cm paksulla levyllä valamiseen. Kiitos avusta.
Tarkoittaako tämä, että käyttöohjeessa on virhe?
Muuten sekoitin on ostettu Julasta, puolalaisvalmisteinen.
Täytyy vain odottaa, kunnes betonini on kotona, sitten kokeilla ja katsoa, kuinka paljon se vetää.
Kiitos kaikista vastauksista.
Terveisin
Muuten sekoitin on ostettu Julasta, puolalaisvalmisteinen.
Täytyy vain odottaa, kunnes betonini on kotona, sitten kokeilla ja katsoa, kuinka paljon se vetää.
Kiitos kaikista vastauksista.
Terveisin
Minulla on myös julablandare - suurin malli. En muista kuinka monta litraa se on, mutta huomasin myös, että sillä oli pieni kapasiteetti. En sekoita enempää kuin pari kolme säkkiä kerrallaan, sitten moottorista alkaa haista muovilta.
Niitä ei voi verrata alkuperäiseen, mutta se oli halpa...
Niitä ei voi verrata alkuperäiseen, mutta se oli halpa...
Kyllä, se on heidän suurin mallinsa, se on myös halvempaa nyt. Hyödynsin ja ostin sen eilen hintaan 2690 Kr samalla kun heillä on alennus, en löytänyt käytettyjä, joten ostin tämän, se onhan tosi suuri.
Ystävällisin terveisin
Ystävällisin terveisin
Jos vain sekoittaisit huonetta etkä tekisi mitään muuta, niin olisin ehdottomasti vuokrannut brocka (tombola) sen sijaan.
Palauta Jula-sekoitin ja vuokraa kunnollinen!
Mitä tulee tilavuuteen, huomaat kuinka paljon voit sekoittaa. 130l:ssä arvioisin 60-80 litraa tehokkaasti. Työtilavuus on luultavasti mitä se voi pitää, ei mitä se voi sekoittaa. (kun olet sekoittanut valmiiksi, voit nostaa sen ja antaa sen pyöriä kuten betonimikseri, jotta massa ei jää paikoilleen ja kovetu)
/Thomas
Palauta Jula-sekoitin ja vuokraa kunnollinen!
Mitä tulee tilavuuteen, huomaat kuinka paljon voit sekoittaa. 130l:ssä arvioisin 60-80 litraa tehokkaasti. Työtilavuus on luultavasti mitä se voi pitää, ei mitä se voi sekoittaa. (kun olet sekoittanut valmiiksi, voit nostaa sen ja antaa sen pyöriä kuten betonimikseri, jotta massa ei jää paikoilleen ja kovetu)
/Thomas
