Hei,

Onko jollakulla hyvää vinkkiä siitä, miten parhaiten voi tiivistää autotallin lattian ja sisäseinien välisen raon?

Autotallissani ei ole lattiakaivoa, ja kun lumi sulaa autosta, vesi valuu sisään seinien alle. ???

Kiitos

Onko sinulla sylltätning? ???

Minulla on jo tiivistys sokkelin alla.

Mutta olen huolissani vedestä, joka tulee sisäpuolelta. Minulla on kipsilevyä sisäseinillä ja se ulottuu lattiaan asti. Ja ne imevät kosteutta aika hyvin.

Tietääkö kukaan, onko olemassa jotain sementtimäistä materiaalia, joka on "vedenpitävä"??? Silloin voisin laittaa sitä lattian ja seinien väliin, jotta vesi olisi kipsilevyjen varassa.

ClasseClas
Eikö olisi parempi jyrsiä useita uria - kaltevuudella - betonilaattaan viuhkan muodossa, jossa on ulostulo/kanava portin aukolla?

Muutto byggmatrial ja byggteknik

Yksi ratkaisu voi olla investoida fein:iin tai kopioon, laittaa etäisyyslevy levyn alle ja katkaista kipsi, ottaa univarsfog ja saumata rako, jonka luot katkaistessasi kipsiä 5-10 mm.

Silloin kipsi ei kosketa betonia ja saat ainakin jonkinlaisen suojan.

Tee samalla tavalla kuin kylpyhuoneessa... eli laita sinne kosteussulku. Sinun ei tarvitse olla enempää kuin noin 10-15 cm seinälle. Olisin sitten laittanut laattalattian autotalliin. Se on tyylikästä, edullista ja helppohoitoista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.