Poistin masoniitin vanhasta sisäkatosta ja paljastin helmipontin. Ongelma on raot, joista "sataa" alas sahanpurua. Kuinka voisin tiivistää ne? Raot itsessään eivät haittaa, ongelmana on sahanpuru. En halua käyttää silikonia tai vastaavaa vanhassa hirsitalossa. Onko kenelläkään vinkkejä? Vanha helmiponttikatto, jonka laudoissa on rakoja; seinässä vanhaa, hilseilevää tapettia ja katosta putoaa sahanpurua.
 
Aseta spännpapp. Jos haluatte lautoja, niin seuraava pitkäaikainen ratkaisu on kaivaa purut ylhäältä, laittaa papp pohjalle ja lapioida purut takaisin.
 
Kiitos vastauksesta. Mutta haluanhan lautojen olevan näkyvissä ja on vaikeaa päästä ullakkotilaan. Katossa on luukku ja siellä täytyy varmasti ryömiä. Mutta se on kyllä tehokkain tapa. Kilttiä, että haluat antaa neuvoja. Kiitos!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.