Hei,
Laajennukseen haluaisin kiveyksestä tehdyn terassin - Onko edes harkittavissa, että puurunko, jossa on tasakatto, päällystetään kivilaatoilla?

Onko kyseessä leca/betoni seinille ja katolle, jos sen on toimittava? Onko olemassa muita tapoja? Miten te olisitte tehneet?

Terveisin
Johannabacken
 
Rickard.
Kivestä en tiedä, mutta ulkoklinkkerin pitäisi voida mitoittaa aika helposti, ei paina edes 50kg/m2 jos muistan oikein.
 
Kiitos, ulkoklinkkereitä voi varmasti harkita, joten paino on ratkaistavissa. Mutta rungon liikkuvuuden ja sen suhteen, ettei klinkkeri irtoa tai muutu epätiiviiksi. Miten se sitten rakennetaan? - oletan, että ei voi tehdä täsmälleen kuten kylpyhuoneessa (vai voiko?).
 
Rickard.
Ei, siitä tulee aivan eri ratkaisu laatoilla etäisyyksillä vesieristeen päällä. Katso 50 sekunnin kohdalla tästä nähdäksesi suunnitelman tyyppi
 
Viimeksi muokattu:
Steppileillä etäisyyksillä - Tuleeko siitä "rummuttavaa" vai yhtä vakaata kuin klinkkerilattia? Onko jollakin kokemusta?
 
Rickard.
J Johannabacken sanoi:
Med steplattor på distanser - Blir det "trummigt" eller lika stabilt som ett klinkersgolv? Någon som har erfarenhet?
Minulla ei ole paljon kokemusta, mutta sanoisin ei kumpaakaan. Täysin joustamaton siitä ei tule, mutta jos odotukset ovat normaalit ja se rakennetaan hieman erityisen vakaasti, niin siitä tulee hyvä. Mielestäni paikallisen klinkkerikauppasi pitäisi voida auttaa sinua tuntemaan, miten klinkkeri "ilmassa" tuntuu, vaikka se ei olekaan ihan sama asia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.