Aion tehdä lattian, joka on 1,4x1,5m, pienen eteisen. Tällä hetkellä minulla on kellarissa vaatekaappihuone, joka rajoittuu vanhaan autotallin osaan kellarissa. Tämä tullaan laittamaan kuntoon ajan myötä, mutta se on iso projekti. Meillä on vessa, joka on aivan vaatekaappihuoneen ulkopuolella, pienen eteisen kohdalla. Poistin sieltä lattioita ja joitakin seiniä vesivuodon takia yläpuolella. Silloin näin puurementit suoraan betonia vasten, ja haluan nyt palauttaa ne. Ajattelin käyttää teräsremontteja pohjaan ja puuremontteja kestävyyteen. Ei mitään puuta betonia vasten. Täytyy nousta viereisen huoneen korkeuteen, mikä on 10 cm korkeampi betonilattiasta. Onko tämä oikea tapa vai mikä on vaihtoehto? Syy on se, että vessan ovi on korkeammalla tasolla. Otan mielelläni vastaan vinkkejä.
Kuvitus. Sinisellä on se, mitä minun pitää tehdä.
Pitäisikö minun laittaa lattialastulevy vai lattia-kipsilevy lattiaan? Ajattelin laittaa muovimaton juuri siihen pieneen alueeseen.
Varmista, että lattian alla oleva tila on myös tuuletettu, esimerkiksi jalkalistojen kautta.
Yksi vaihtoehto on esimerkiksi Platon tai vastaava:
[bild]
[linkki]
Hei. Olen tehnyt sen toisessa osassa Platonilla, mutta silloin minulla ei ollut mitään, johon minun täytyisi nousta, joten se oli yksinkertaista. Ei tarvinnut koolata kuten tässä tapauksessa.
Luultavasti käytän Subflooria, koska tämä osa on niin pieni. Voin myös säätää korkeutta. Sitten kun teen autotalliosan, täytyy miettiä lisää.
Olen ratkaissut sen liitteenä olevien kuvien mukaan… on toiminnallinen ja eristetty, rako seinän vieressä ilmastointia varten… styroksi lepää etäisyyspalikoilla.
Olen ratkaissut sen liitteenä olevien kuvien mukaisesti... on toimiva ja eristetty, raot seinän vieressä ilmanvaihtoa varten... styrox lepää välikkeiden päällä
Tyylikästä, mitä pohjassa on? Tukeva rako, eikö tule joustoa seinän vieressä?
Todennäköisesti, mutta kuka siellä keinuu? Ehkä kirjahylly?
Näyttää erittäin harkitulta ainakin
Voi olla tjärpapp. Näen nyt, miksi näyttää siltä kuin se olisi vankan palkin päällä siellä, niinpä tuskin tulee joustoa. Oletan, että se on flytande serbs ulos.
Se on ollut tervoittu/kylmällä asfalttipäällysteellä pitkän aikaa, vanhan eristyksen kanssa päällä… nyt vanha eristys on poistettu, asfaltti on jäljellä ja uudet etäisyydet asfaltpaperilla kosteuden siirtymisen vähentämiseksi. Pitää paikkansa, että huoneen ympärillä on valettu ”hylly”, täälläkin lattia lepää muovietäisyyksien päällä.
Miksi et vain valisi betonia? Ei ole kovin monta säkkiä sekoitettavana.
joo olisi ollut parasta, mutta on vähän asioita, jotka vaikeuttavat sitä. Aion korjata koko lattian jossain vaiheessa, mutta en tiedä, tuleeko se ensi vuonna vai kahden vuoden päästä. Se on suurempi projekti kokonaisuudessaan. Tämä on eräs osa projektista ja poistan sen, kun valan koko lattian.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.